خبرهای داغ:
نشست بصیرتی،سیاسی با حضور جمعی از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان درمحل نماز خانه ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۴۴۴۸
|
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبر گزاری بسیج، نشست بصیرتی،سیاسی با حضور جمعی از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان درمحل نماز خانه ناحیه برگزار شد. در این نشست حجت الاسلام حسین زحمتکش مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) بیان داشت:در نظام جمهوری اسلامی ایران همیشه بحث ولایت حرف اول را زده و می زند و رمز پیروزی ما در 40 سال انقلاب هم همین ولایت بوده و هست و امام(ره)نیز این انقلاب را با تاثیر از سیره حضرت رسول(ص) وائمه معصومین(ع) پیش بردند و تا به الان هم به همین شکل ادامه دارد.

حجت الاسلام حسین زحمتکش اظهار داشت:دشمنان ما به این حقیقت رسیده اند که رمز پیروزی ما در این چهل سال، انقلاب و ولایت بوده  و امروز رسالت ما این است که درراه حفظ انقلاب و ولایت تمام تلاش خود را کرده و حافظ دستاورد های انقلاب اسلامی باشیم و دشمنان را بیشتر از گذشته بشناسیم و با آنها با قدرت مقابله کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) افزود:امروز اگر دشمن یک جنگ اقتصادی علیه کشورمان راه انداخته ما باید با ولایت مداری خودمان و تولی و تبری از این روزنه عبور کرده و در راه تداوم انقلاب اسلامی  که در اوج قدرت به سر می برد و از هر روز دیگر در اوج عظمت می باشد گام های محکم تری برداشته و البته در این راه مسئولین هم باید تلاش ویژه ای در راه حفظ این انقلاب و ارزش های این نظام داشته باشند.

وی در پایان بیان داشت:دشمنان همواره در صدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی بوده و در این راه از هیچ گونه اقدامی دوری نخواهند کرد و ما هم باید با هوشیاری کامل  در مقابل نفوذ دشمن ایستاده و مانع از رسیدن دشمن به اهدافشان شویم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها