مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج وسپاه شهرستان بندرلنگه گفت: گروه های مقاومت مردمی از حشد الشعبی گرفته تا حزب الله لبنان؛ حماس فلسطین؛ انصارالله یمن موی دماغ ایالت متحده در منطقه شده اند.
کد خبر: ۹۱۵۴۴۰۷
|
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
 
 
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام والمسلین عباس شمس صبح امروز در جمع فرماندهان پایگاههای بسیج بخش شیبکوه؛ با اشاره به وقایع انقلاب اسلامی؛  اظهار کرد: امام راحل با شعار استکبارستیزی؛ مبارزه با اشرافی گری و نه شرقی و غربی آمد و عزت و صلابت را برای ما به ارمغان آورد، تا قبل از آن زمان هیچ کسی جرات حرف زدن به آمریکا را نداشت، اما امام با شعارهای آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند و آمریکا را زیر پا له میکنیم آمد وهیمنه پوشالی آنها را در هم شکست. 
وی افزود: این انقلاب جهانی؛ خار چشم مستکبران در شرق و غرب شد؛ اگر امروز ترامپ دیوانه شده و از سر استیصال صحبت می کند از سرضعف است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه، تصریح کرد: امروز میهن اسلامی ما در اوج اقتدار است وهمگان دستگیری نیروهای انگلیسی و آمریکایی در خلبج فارس و فرود آوردن پهباد جاسوسی آر کی یو و اخیرن هم سرنگونی یک  پهباد دیگر را در آبهای سرزمینی ما دیدند و انگشت به دهان ماندند.
حجت الاسلام شمس یادآور شد: ما پایبند حقوق بشر اسلامی هستیم نه حقوق بشر آمریکایی که درسال ۶۷ هواپیمای مسافربری بی دفاع ما را آب های خلیج فارس هدف قرار دادند.
این مسئول با اشاره به در اوج بودن اقتدار کشور و خفت و استیصال آمریکایی ها؛ خاطرنشان کرد: گروههای مقاومت مردمی از حشد الشعبی گرفته تا حزب الله لبنان؛ حماس فلسطین؛ انصارالله یمن  موی دماغ ایالت متحده در منطقه شده اند.
 
 
 
ارسال نظرات