خبرهای داغ:
جشن و کارگاه عفاف و حجاب با اهدای جوایز به دختران در شهر شاوور و پیاده روی دختران محجبه هفت تپه شهرستان شوش برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۴۴۰۶
|
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرنگار ستاد عفاف و حجاب بسیج جامعه زنان، جشن، کارگاه عفاف و حجاب با اهدای جوایز به دختران در شهر شاوور و پیاده روی دختران محجبه هفت تپه شهرستان شوش برگزار شد.
بنابراین گزارش جشن و کارگاه عفاف و حجاب با اهدای جوایز به دختران مدرسه ساعی در شهر شاوور برگزار شد.

این مراسم در راستای آشنایی دختران با مفهوم حجاب و عفاف و ترویج آن در میان نسل جوان و نوجوان برای مقابله با جنگ نرم دشمن برگزار شد.
از دیگر برنامه‌های این شهرستان در هفته عفاف و حجاب برگزاری جشن روز دختر و دهه کرامت با سخنرانی مدیر حوزه علمیه الزهرا(س) شوش با موضوع فضایل و کرامات حضرت معصومه(س) در روستای سید عباس است که از جمله برنامه‌های آن اهدا جوایز به دختران شرکت کننده در جشن بود که با مشارکت گروه جهادی شهید محمد حسین حدادیان در پایگاه ام البنین(ع) حوزه بسیج مقاومت حضرت نرجس خاتون(س) برگزار شد.


جشن، کارگاه و پیاده روی عفاف و حجاب و برگزار شدجشن، کارگاه و پیاده روی عفاف و حجاب و برگزار شدجشن، کارگاه و پیاده روی عفاف و حجاب و برگزار شدجشن، کارگاه و پیاده روی عفاف و حجاب و برگزار شد

پیاده روی هدفمند دختران محجبه هفت‌تپه؛
گفتنی است جمعی کثیری از دختران هفت تپه شهرستان شوش به مناسبت هفته عفاف و حجاب با حجاب فاطمی به صورت نمادین جهت مبارزه با بی حجابی در مسیر ۶۰ دستگاه پیاده روی کردند.

جشن، کارگاه و پیاده روی عفاف و حجاب و برگزار شد

ارسال نظرات