خبرهای داغ:
توسط ستاد عفاف و حجاب مردمی شهرستان لالی از خوزستان جشن ولادت حضرت معصومه و روز دختر به همراه نمایشگاه عفاف و حجاب برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۴۳۷۲
|
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷

به گزارش ستاد عفاف و حجاب بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج، جشن ولادت حضرت معصومه و روز دختر توسط ستاد مردمی دهه کرامت و هفته عفاف و حجاب شهرستان لالی برگزار شد.
بنابراین گزارش در ابتدای مراسم آیاتی از قرآن کریم قرائت شده و سرود جمهوری اسلامی به اجرا درآمد؛ در ادامه مراسم حجت‌الاسلام آقازرگانی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان به سخنرانی پرداخت.
همچنین در این مراسم مولودی خوانی توسط یکی از مداحان اهل بیت(ع) از دیگر برنامه‌ها بود.
در ادامه مراسم مراسم 70 شاخه گل بین دختران حاضر در مراسم توزیع شد و به کسانی اسامی آنها متبرک به نام مطهر حضرت معصومه(س) بود هدایای اهدا شد.
گفتنی است در حاشیه این مراسم نمایشگاه عفاف و حجاب نیز برگزار شد.
جشن ولادت حضرت معصومه و روز دختر به همراه نمایشگاه عفاف و حجاب برگزار شد.
همچنین به مناسبت هفته عفاف و حجاب اردوی جهادی سه روزه گروه کوثر، توسط بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج لالی با تهیه و توزیع ۱۵۰بسته معیشتی، فرهنگی، بهداشتی و لوازم التحریر، بین دختران بی بضاعت انجام شد.
جشن ولادت حضرت معصومه و روز دختر به همراه نمایشگاه عفاف و حجاب برگزار شد.
بنابراین گزارش جلسه توجیهی والدین و دانش آموزان اردوی (قم ) به نام طرح شهید بهنام محمدی در بسیج جامعه زنان ناحیه لالی برگزار شد.
جشن ولادت حضرت معصومه و روز دختر به همراه نمایشگاه عفاف و حجاب برگزار شد.
بر اساس این گزارش کارگاه تحکیم خانواده باموضوع پیشگیری از اعتیاد... در مسجد جامع شهرستان لالی با دعوت از کارشناس شبکه بهداشت شهرستان از دیگر برنامه‌های هفته عفاف و حجاب بود.

جشن ولادت حضرت معصومه و روز دختر به همراه نمایشگاه عفاف و حجاب برگزار شد.جشن ولادت حضرت معصومه و روز دختر به همراه نمایشگاه عفاف و حجاب برگزار شد.

ارسال نظرات