مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: پیمانکاران حوزه راه روستایی با مشکلات مالی مواجه هستند.
کد خبر: ۹۱۵۴۳۱۶
|
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱

ابراهیم مبارک‌قدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: ۸۶ درصد جمعیت روستایی بوکان به راه آسفالته دسترسی دارند در حالی که میانگین استانی در این زمینه ۸۲ درصد است.

وی اضافه کرد: در چهار سال گذشته ۳۰ کیلومتر راه روستایی با ۸۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بوکان آسفالت شده که ۲۰ میلیارد ریال از این هزینه‌ها هنوز به پیمانکاران پرداخت نشده است.

مبارک‌قدم با بیان اینکه پیمانکاران حوزه راه روستایی با مشکلات مالی مواجه هستند، اظهار داشت: به همین دلیل پیمانکاران پروژه‌های راه‌سازی در بخش روستایی یا خلع ید شده اند یا به مرحله خاتمه قرارداد رسیده اند.

وی اظهار کرد: سال گذشته از کل اعتبارات راه‌های روستایی استان تنها ۱۹ درصد اختصاص پیدا کرد که آن میزان نیز صرف پرداخت طلب پیمانکاران بخش راه روستایی شد.

وی در خصوص تخصیص قیر رایگان برای بافت‌های فرسوده شهری نیز بیان کرد: سالانه برای بافت‌های فرسوده قیر رایگان اختصاص پیدا می‌کند ولی در سال جاری با وجود گذشت سه ماه از سال هنوز قیر اختصاص پیدا نکرده است.

مبارک‌قدم اظهار داشت: در بافت ناکارآمد شهری در بوکان در منطقه «امیرآباد» یک سالن ورزشی به بهره‌برداری رسیده و یک سالن چندمنظوره دیگر نیز در حال احداث است که در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ع

ارسال نظرات