معاون سیاسی سپاه قدس گیلان تشریح کرد:
معاون سیاسی سپاه قدس گیلان جنگ امروز را جنگ شناخت دانست و گفت: داستان گلسار رشت یک سناریو در جهت خنثی کردن حرکت آمر به معروف در خمام بود و از این دست قضایا همواره توسط عملیات رسانه دشمن انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۱۵۴۲۸۰
|
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از آستارا، کارگاه مهارت آموزی نخبگان بصیرتی و مدیران سیاسی با حضور محمد مهدی نیازمند معاونت سیاسی سپاه قدس گیلان در سالن همایش سپاه ناحیه آستارا برگزار شد.

معاونت سیاسی سپاه قدس گیلان نیز  در این جلسه با اشاره به حوزه وظایف بسیجیان و اجرای طرح شهید کمالی گفت: امروز با واژه‌ای به نام سرمایه اجتماعی مواجه هستیم، انقلاب اسلامی یک سرمایه اجتماعی ایجاد کرده و مردم با انقلاب در عرصه‌های مختلف همراهی کردند.

محمدمهدی نیازمند چالش امروز را مواجه با آگاهی مردم دانست و بیان کرد: اصلی‌ترین عامل در حوزه آگاهی مردم رسانه است، تولیدات فضای مجازی و ترکیب راست و دروغ گاهی باعث چالش جبهه حق و باطل سبب می‌شود، دشمن در فضای تأثیرات آگاهی و افکار مردم تلاش و برنامه ریزی می‌کند.

نیازمند شایعه را به عنوان یک ابزار منفی و مخرب در فضای رسانه دانست و تصریح کرد: قضیه آمر به معروف در خمام و حواشی آن نمونه هنجارشکنی برخی مسافران ورودی گیلان بوده و چند روز پس از این قضیه داستان رقص یک خانم در خیابان گلسار رشت و نوع برخورد نیروی انتظامی با او سوژه رسانه‌های معاند می‌شود.

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان جنگ امروز را جنگ شناخت دانست و گفت: داستان گلسار رشت یک سناریو در جهت خنثی کردن حرکت آمر به معروف در خمام بود و از این دست قضایا همواره توسط عملیات رسانه دشمن انجام می‌شود.

نیازمند با اشاره به وابستگی برخی مسئولین به اروپایی‌ها گفت: در شب اعلام افزایش غنی‌سازی جمهوری اسلامی ایران خواهش مکرون برای پایبندی ایران را مشاهده کرده و این بازی آن‌ها با نگاه به عدم پایبندی خودشان عجیب است.

وی با اشاره به مقدار افزایش غنی‌سازی در گذشته گفت: ما این بار درصد غنی‌سازی را ابتدا به ۵ درصد و در برخی مواقع حتی تا ۲۰ درصد افزایش خواهیم داد، هدف آمریکا یک فشار برای پذیرش ایران به مذاکره بود و اهداف آن‌ها همواره برای ما روشن است، آوردن ناو آبراهام لینکلن، ایجاد سایه جنگ و ورود جان بولتون و یک تیم جنگ‌طلب همه سناریو‌های دشمن برای جمهوری اسلامی ایران بوده که همواره رصد شده و حواس مردم در تمام امور به این قضایا هست.
 
حجت الاسلام نمازی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا نیز در این جلسه یکی از نعمات معنوی کشور را امام رضا (ع) دانست و اظهار کرد: زیارت امام هشتم (ع) هم برای شیعیان و هم اهل تسنن یک نعمت برای ایرانیان بوده و در آستانه دهه کرامت زیارت ایشان را برای همه مسلمانان آرزو می‌کنم.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات