عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت به حمایت از تولید کنندگان پوشاک اسلامی در راستای ترویج پوشش مناسب در جامعه تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۵۴۲۷۲
|
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸
حمایت از تولید کنندگان پوشاک اسلامی/ چادر نشان ملی زنان ایرانی
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، فاطمه شیرزاد در مراسم افتتاح بزرگترین فروشگاه دائمی عفاف و حجاب در رشت اظهار کرد: استمرار نمایشگاه‌های عفاف و حجاب از جمله ضروریات جامعه امروزی است.

وی با تاکید بر اینکه بدحجابی توطئه دشمنان است افزود: مسئوولین باید افزایش ولنگاری‌های اجتماعی را جدی بگیرند و اجازه ندهند اهداف پلید دشمنان در سایه تهاجم فرهنگی و ... تحقق پیدا کند.

 شیرزاد چادر را به عنوان حجاب برتر و نشان ملی زنان ایرانی معرفی کرد و گفت: مسئوولین فرهنگی برای مقابله با بدحجابی که برگرفته از افکار مسموم دشمنان ایران اسلامی است باید برنامه ریزی اصولی و اساسی داشته باشند.

وی با تاکید به حمایت مدیریت شهری از برنامه‌های فرهنگی عفاف و حجاب در رشت افزود: امیدوارم مدیریت شهری نیز با توجه بیشتر به مقوله عفاف و حجاب و برپایی چنین نمایشگاه‌هایی در خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان حرکت کند.

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت خواستار استمرار نمایشگاه‌های عفاف و حجاب در رشت شد و گفت: افتتاح فروشگاه دائمی عفاف و حجاب در رشت یک اقدام بزرگ و قابل تحسین در راستای حمایت از پوشش مناسب و تولیدکنندگان پوشاک اسلامی است.

 به گزارش بسیج، بزرگترین فروشگاه دائمی عفاف و حجاب با عنوان سحر در پل عراق رشت افتتاح شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات