اردوی جهادی یک روزه با هدف اشتغالزایی در سال رونق تولید در حوزه مقاومت بسیج خواهران شهیده مطهره نارویی در شهر جالق برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۴۲۴۶
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، اردوی جهادی یک روزه با هدف ایجاد روحیه جهادی و غنی سازی اوقات فراغت جامعه زنان در عرصه سازندگی و کمک به توسعه سارندگی و رفع محرومیت و تقویت روحیه کار‌های جمعی برگزاردر حوزه مقاومت بسیج  شهیده مطهره نارویی در شهر جالق شهرستان سراوان برگزار شد.

چاکری، مسئول گروه جهادی شهیده مطهره نارویی شهر جالق شهرستان سراوان گفت: جهادگران بسبجی باحضور در این اردو‌ها از نزدیک با مشکلات روستاییان و کمبود‌های جامعه روستایی آشنا می‌شوند.

وی افزود: اردو‌های جهادی با هدف کمک به محرومان و مستضعفین و در جهت ارتقا عملکرد و استقلال اقتصادی در بخش مهارت‌های سوزندوزی در مناطق روستایی می‌تواند تاثیر به‌سزایی داشته باشد.

خواهر بسیجی چاکری بیان کرد: امروزه با توجه به شرایط اقتصادی کشور و افزایش روزافزون آمار بیکاری، توجه به خود اشتغالی می‌تواند یکی از راه‌های کاهش معضل بیکاری در جامعه باشد.
 
مسئول گروه جهادی شهیده مطهره نارویی شهر جالق در با تاکید بر این مطلب که اردو‌های جهادی و آموزش‌ها و تسهیلات بسیج سازندگی می‌تواند در این زمینه اثرگذار باشد، خاطر نشان کرد: در واقع خدمت به محرومین و مستضعفین، فعالیت در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی در بین مردم در جهات مختلف با هدف محرومیت‌زدایی و ارتقای عملکرد و استقلال اقتصادی در بخش مهارت‌های سوزندوزی در مناطق روستایی بخشی از اهداف اردو‌های جهادی است.
ارسال نظرات