آیین استقبال از کاروان خدام حرم مطهر رضوی با حضور پرشور مردم در یادمان شهدای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۴۲۱۶
|
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  آیین استقبال از کاروان خدام حرم مطهر رضوی صبح امروز با حضور جمعی از روحانیون، فرماندهان نطامی و مردم دوستدار اهل بیت در یادمان شهدای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان برگزار شد.


مردم کردستان مشتاقانه برای استقبال از کاروان زیرسایه خورشید ساعتی قبل از ورود کاروان به انتظار نشسته و برای حضور خادمان حرم شمس‌الشموس حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و تبرک جستن به پرچم بارگاه ملکوتی لحظه شماری می‌کردند

مشتاقان و دلدادگانِ امامت و ولایت با شور و شعف بسیار درحالی که اشک شوق از چشمانشان جاری بود، از خادمین حرم رضوی با سردادن نوای دلنشین «رضا (ع)؛ رضا (ع)» و اهدای گل استقبال کرده و با سوز و نیازی خالصانه آکنده از عطر حرم رضوی شدند و عشق و ارادت خود به اهل بیت (ع) و به ویژه حضرت امام رضا (ع) را به منصه ظهور رساندند.

در ادامه کاروان خادمین حرم حضرت امام رضا (ع) با گرداندن پرچم سبز گنبد طلای هشتمین خورشید آسمان معرفت، مردم را به زیارت معنوی و عاشقانه امام مهربانی‌ها بردند و ارادتمندان اهل بیت (ع) بوسه‌های عشق و وفاداری و ارادت به خاندان عصمت و طهارت بر این پرچم سبز زده و به آن امام (ع) سلام کردند.
 
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات