جشن دهه کرامت و هفته عفاف و حجاب در سراوان برگزار شد

به مناسبت ولادت حضرت معصومه و ولادت علی ابن موسی الرضا و هفته عفاف و حجاب مراسم جشنی با همت حوزه مقاومت فاطمه الزهرا، در سالن الغدیر آموزش و پرورش شهرستان سراوان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۴۲۰۳
|
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲
به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، به مناسبت ولادت حضرت معصومه و ولادت علی ابن موسی الرضا و هفته عفاف و حجاب مراسم جشنی با همت حوزه مقاومت فاطمه الزهرا، در سالن الغدیر آموزش و پرورش شهرستان سراوان برگزار شد.

حجت الاسلام سابکی، مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان سراوان ضمن عرض تبریک به مناسبت روز دختر و ولادت حضرت معصومه(س) و ولادت علی بن موسی الرضا(ع) گفت: علت نامگذاری دهه کرامت ولادت حضرت معصومه تا ولادت امام رضا است.
 
وی افزود: حضرت معصومه(س) کریمه اهل بیت و امام رضا کریم اهل بیت می باشند اگر می خواهید صفت کرامت را پیدا کنید باید الگوی خود را اهل بیت قرار دهیم الگوی ما بایدحضرت معصومه(س) باشد.

حجت الاسلام سابکی در ادامه با تاکید بر الگو پذیری دختران و بانوان در زمینه عفاف و حجاب از حضرت معصومه(س) بیان کرد: دختران ما باید همه‌ی کرامت‌ها را در حضرت معصومه پیدا کنند و ما به عنوان یک زن این صفت را در خود بوجود بیاوریم.
 
مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان سراوان اظهار داشت: ما اگر اهل حجاب و عفاف نباشیم فرزندمان به همان سمت و سو حرکت می کنند، ولی اگر حضرت معصومه(س) را الگو خود قرار دهیم فرزندمان هم به همان سمت و سو حرکت خواهند کرد.
 
این مسئول از جمله ویژگی‌های انسان کریم را خدمت به مردم دانست و خاطر بیان کرد: فرزند خود را به سمت و سوی  زندگی سبک اسلامی و الگو پذیری از ائمه(ع) تشویق کنیم و از کار‌های ناپسند دور کنیم چرا که انسانهایی که داری کرامت باشند اوج پیدا می‌کنند و فرزند خوب تربیت می کند، اگر ما خدمتی به دیگران کنیم خدا ترقی و پیشرفت می‌دهد فرزندانتان را با کرامت بزرگ کنید و طوری تربیت کنید تا در جامعه دچار مشکل نشوند وقتی تربیت فرزندان تربیت پایه و اساسی و محکم باشد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر تربیت مادر، خانواده بدون اساس باشد تربیت فرزندان هم دچار مشکل می شود ما باید با حجاب در مقابل فرزند بایستیم خود به خود این حجاب و عفت در فرزند وخانواده اثر میگذارد اگر ما بگذاریم که بچه کوچک از الان با حجاب بزرگ شود این حجاب در وی اثر می گذارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار