مسئول بسیج جامعه زنان سیستان و بلوچستان گفت: 20 اجتماع بزرگ مردمی با عنوان حجاب و عفاف در راستای تحکیم بنیان خانواده با شعار میراث ایرانی گرایش جهانی در 20 ناحیه و سپاه شهرستانی استان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۵۴۱۹۵
|
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲

فاطمه کیخا، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان در گفت و گو با خبرنگار بسیج در زاهدان ضمن تبریک دهه کرامت و گرامیداشت فرارسیدن هفته عفاف و حجاب گفت:انقلاب اسلامی بانوان و زنان بزرگی دارد که در تمام عرصه‌ها برای زنان مسلمان الگو و اسوه هستند، که یکی از این بانوان حضرت فاطمه معصومه (س) می‌باشد که الگویی مناسب برای دختران ایران است.

وی افزود: هفته عفاف و حجاب از ۱۵ تیرماه آغاز و تا ۲۱ تیر همزمان با دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر برگزار می‌شود.
کیخا بیان کرد: بزرگداشت میلاد حضرت معصومه گوهر علم و عفاف، اجتماع بزرگ مردمی تحت عنوان حجاب و عفاف در جهت تحکیم بنیان خانواده، برگزاری کارگاه مهارت افزایی دختران جوان، نشست‌های تخصصی و تجلیل از دختران و بانوان محجبه موفق، برگزاری نشست‌های روشنگری در حوزه عفاف و حجاب، برگزاری کارکاه مهارت افزایی مادران پرچم داران مقابله با جنگ نرم و گردهمای عفاف و حجاب از مهمترین عناوین برنامه‌ها در طول این هفته است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: برگزاری بیش از ۱۳ گردهمایی با موضوع عفاف و حجاب، برپایی ایستگاه سلامت، اجرای طرح ویزیت رایگان، و... را از اهم برنامه‌های اجرایی در طول هفته برشمرد.

این مسئول نامگذاری روز‌های هفته را بیان و اظهار داشت: اولین روز از هفته به نام عفاف و حجاب، فریضه الهی سیره فاطمی (س) نامگذاری شده است، یکشنبه ۱۶ تیر روز عفاف و حجاب، تجلی فطرت تاج بندگی، دوشنبه روز عفاف و حجاب، حقوق شهروندی احترام به قانون، سه شنبه روز عفاف و حجاب، تکریم خویشتن، احترام به آزادی چهارشنبه روز عفاف و حجاب، اخلاق مداری خانواده سالم، پنجشنبه روز عفاف و حجاب میراث ایرانی، گرایش جهانی و جمعه روز عفاف و حجاب، امنیت اجتماعی وصیت شهیدان نام گذاری شده است.
ارسال نظرات