خبرهای داغ:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: بر اساس برآورده های اولیه و بازدیدهای میدانی صورت گرفته، تاکنون یک هزار واحد مسکونی در زلزله مسجدسلیمان آسیب دیده اند.
کد خبر: ۹۱۵۴۱۷۵
|
۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۸

به گزارش خبرنگار بسیج، علی خدادادی عصر امروز در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران در فرمانداری مسجدسلیمان اظهار کرد: با توجه به بازدیدهای میدانی صورت گرفته و بر اساس برآورده های اولیه، تاکنون یک هزار واحد مسکونی بر اثر زلزله امروز مسجدسلیمان آسیب دیده اند.

وی با اشاره به لزوم توجه به خطرات پس لرزه های احتمالی عنوان کرد: از مردم درخواست می کنیم در مناطق رو باز مستقر شوند تا خطر رفع شود.

خدادادی در خصوص مرکز وقوع زلزله امروز مسجدسلیمان نیز گفت: این مناطق قابلیت وقوع زمین لرزه هایی با قدرت ۶.۸ ریشتر را نیز دارند به همین دلیل باید احتیاط لازم از سوی شهروندان صورت گیرد ولی در هر صورت گروه های امدادی هلال احمر در منطقه به صورت آماده باش حضور دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه امروز زمین لرزه ای با قدرت ۵.۷ ریشتر شهرستان مسجدسلیمان در استان خوزستان را به شدت تکان داد.

شدت زمین لرزه به حدی بود که همه شهرهای استان خوزستان و حتی برای استان لرستان هم این زمین لرزه را احساس کردند.

تمامی راه های مواصلاتی شهرستان مسجدسلیمان باز و تردد در آنها جریان دارد.

مرد کهنسال در منطقه ۲۲ بهمن مسجدسلیمان پس از زمین لرزه در اثر ترس و عارضه سکته جان باخت ضمن اینکه این زمین لرزه تاکنون ۱۱۲ نفر زخمی هم داشته است.

گروه های ارزیاب و امدادی به مناطق زلزله زده اعزام شده اند و فرمانداری های مسجدسلیمان، هفتکل، ایذه، اندیکا و باغملک در وضعیت آماده باش هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها