فرمانده سپاه پانزده خرداد شهرستان قرچک:

دشمن با ترویج فرهنگ بی عفتی تلاش می کند نظام خانواده و به تبع آن نظام اسلامی را متلاشی کند

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه پانزده خرداد شهرستان قرچک صبح امروز در نشست خبری گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در جمع خبرنگاران شهرستان اظهار داشت: علت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، پاسداشت شهدای مسجد گوهرشاد در 21 تیر سال 1314دراعتراض به قانون کشف حجاب است.
کد خبر: ۹۱۵۴۱۶۵
|
۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرگرد علی اصغر شهیری اظهار داشت:حجاب به عنوان مقوله مهم فرهنگی  و یکی از سرمایه های ملی و مذهبی  همواره توسط معاندین دین و معنویت و اخلاق مورد تهاجم قرار گرفته است.

سرگرد شهیری افزود: امروزه دشمن در صدد است با ترویج فرهنگ برهنگی و بی عفتی بانوان کشورمان را  دچار انحراف و تزلزل کرده و به تبع آن نظام خانواده را متزلزل و به فروپاشی بکشاند،چرا که دشمن به خوبی میداند خانواده در اسلام و بویژه ایران به عنوان یک  نهاد مقدس و سنگر تربیت نیروهای مومن و انقلابی است.

 فرمانده سپاه شهرستان قرچک تصریح کرد: اما بانوان عفیف ،مادران و دختران انقلابی همواره با حضور در صحنه های مختلف دفاع از ارزشهای دینی و آرمان های شکوهمند انقلاب اسلامی نشان داده اند که هرگز تحت تاثیر توطئه های پلید دشمنان نبوده  و با حضور موثر در عرصه های مختلف علمی ،ورزشی،فرهنگی و تربیتی  و.. جامعه همچون دانشگاهها و مراکز علمی ،حوزه های علمیه و ادارات   نشان داده اند که میتوان با حجاب و عفت هم از موثرین اقشار جامعه بود.

شهیری خاطر نشان کرد:  قطعا بانوان عفیفه با حضور موثر خود در جامعه نشان خواهند داد که  وارث خون شهدا هستند و چون کوهی استوار در مسیری که مسیر نورانیت و معنویت است ایستاده اند و به دشمنان و معاندان  حریم حیا  و عفاف اجازه جولان نخواهند داد.

شهیری همچنین در ادامه به بیان برنامه های گرامیداشت هفته عفاف  وحجاب پرداخت و گفت : با همکاری همه ادارات ،نهادها  و مسئولین شهرستان قرچک برنامه های متنوعی در راستای احیای حریم حیا و حجاب در سطح شهرستان اجرا خواهد شد که از جمله مهمترین آن میتوان به  تجمع عظیم و 7 هزار نفری (حافظان حریم خانواده)اشاره کرد که در روز چهارشنبه   ساعت 18 از میدان امام خمینی (ره) تا مصلی نمازجمعه قرچک برگزار خواهد شد .

 فرمانده سپاه قرچک در پایان  از همه مردم دغدغه مند و  مدافعان حریم خانواده و حیا دعوت کرد تا با حضور خود در این تجمع،مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و معاندین عفاف و حجاب  بکوبند.

خبرنگار: فاطمه خانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار