خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان البرز:

ملاک نیروهای انقلابی رفتار و گفتار مقام معظم رهبری می‌باشد/چرا طی یک سال 4 بار شهردار الوند تغییر میابد؟

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه امام رضا ع شهرستان البرز با بیان اینکه شهر الوند رکورددار تغییر شهردار در این دوره شورا بوده است اذعان کرد: اشکال اول از خود مردم است که خوب انتخاب نکرده‌اند و اشکال بعدی فرد منتخب مردم است که منافع شهر را در نظر نگرفته است و تخصص این مسئولیت را نداشته است.
کد خبر: ۹۱۵۴۱۵۳
|
۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین سرهنگ محمد اسماعیل طاهرخانی فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج رسانه شهرستان البرز که ظهر امروز در سالن اجتماعات سپاه پاسداران ناحیه امام رضا ع شهرستان البرز برگزار شد با اشاره به وظیفه شفاف سازی رسانه‌ها اظهار کرد: رسانه‌ها بایستی به اصطلاح هم قسمت پر و هم خالی لیوان را ببینند چرا که موضوعاتی در جامعه وجود دارد که نگاه کردن به نیمه آن باعث ایجاد مشکلات و ناهنجاری در جامعه می‌شود.

وی در ادامه افزود: هر موضوعی در وهله اول نباید به جامعه کشیده شود، اگر مسئولی ضعف دارد بایستی به رده نظارتی بالاتر گفته شود تا اصلاح شود و اگر بی تفاوتی صورت گرفت آن‌زمان واجب است که در جامعه انعکاس داده شود و بدون تحقیق انعکاس دادن اخبار باعث سیاه نمایی در جامعه می‌شود.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه امام رضا ع شهرستان البرز عنوان کرد: در برخی موارد نقضی در سازمان اجرایی باعث می‌شود که فردی تخریب شود که بایستی این موضوعات مورد توجه رسانه‌ها قرار بگیرد.

این مسئول ادامه داد: دستگاه نظارتی، بازرسی، دیوان محاسبات کشور، دادستانی که مدعی‌العموم مردم است در جامعه وجود دارد که در صورت تخلف مسئول بایستی به موضوع رسیدگی کند و در صورت صادر شدن حکم این حق بر رسانه‌ها ست که در جامعه علنی کنند در غیر این‌صورت رسانه‌ کاری غیر اخلاقی انجام داده است.

سرهنگ طاهرخانی اضافه کرد: قوانین ایران نشات گرفته از دین اسلام است و بایستی تمام مردم جامعه به این قوانین احترام بگذارند و افراد هنجار شکنی‌‌های خود را آتش به اختیاری تفسیر نکنند چرا که بنا به بیانات مقام معظم رهبری آتش به اختیار تعریف خاص خود را دارد و بایستی در جایگاه خود استفاده ‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای انقلابی پیرو ولایت هستند و یک جریان برای بچه‌های انقلابی وجود دارد و آن جریان انقلاب است و نبایستی چندگانگی در جریان انقلاب به وجود بیاید.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه امام رضا ع شهرستان البرز اذعان داشت: ملاک نیروهای انقلابی رفتار و گفتار مقام معظم رهبری می‌باشد و براساس بیانات ایشان حرکت می‌کنند.

این مسئول با اشاره به مشکلات شهرستان البرز گفت: نیاز شهرستان البرز و شهر الوند به بیمارستان نیاز بر حق مردم شهرستان البرز است که مسئولان نباید در این زمینه کوتاهی کنند.

سرهنگ طاهرخانی یادآور شد: نیاز یک شهر به بیمارستان بر اساس جمعیت آن شهر شکل می‌گیرد نه مسافت آن به مرکز استان.

وی در این ‌باره افزود: این استدلال که مسافت قزوین تا الوند و شهرستان البرز مسافتی کوتاه است برای ساخته نشدن بیمارستان در این شهرستان استدلالی غلط است.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه امام رضا ع شهرستان البرز تصریح کرد: علاوه بر ۲۵۰هزار جمعیت شهرستان البرز این شهر، شهری صنعتی بوده که نیروهای کاری روزانه به این جمعیت اضافه می‌شوند و به دلیل حوادث کاری به بیمارستان نیاز دارند.

این مسئول با اشاره به مشکلات مسئولان بیمارستان خیریه رحیمیان با دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین بیان کرد: از مسئولان شهرستان خواستاریم که برای رفع مشکلات پیش آمده بیمارستان قدمی اساسی و تاثیر گذار بردارند.

سرهنگ طاهرخانی تشریح کرد: یکی از اتفاقات خوب این شهرستان اقدام به تاسیس بیمارستان سجادیه در شهرک مهرگان بود که به دلیل مشکلات شخصی دو مسئول شهرستان البرز جلوی ساخت و ساز این بیمارستان گرفته شد که با رایزنی‌های انجام شده قرار بر این است در قطعه زمینی دیگر در مهرگان این بیمارستان تاسیس شود.

وی تاکید کرد: علاوه بر شهر الوند، شهر محمدیه و شهرک مهرگان نیاز ضروری به بیمارستان دارد و هر چه سریعتر بایستی بیمارستان سجادیه که بیمارستان تخصصی در سوختگی در سطح کشور و استان است ساخته شود.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه امام رضا ع شهرستان البرز افزود: شورای شهر بایستی از شهرداری همت گرفته و نظارت‌ها و تشویق های لازم برای ساخته شدن بیمارستان انجام شود.

این مسئول با اشاره به دیگر مشکلات شهرستان البرز گفت: ضعف دستگاه نظارتی باعث حضور افرادی به صورت غیر قانونی در هیات مدیره شرکت شهر صنعتی البرز شده در حالی که قدرت این دستگاه به اندازه‌ای است که می‌تواند یک شبه مدیری را عزل کند و سکوت این دستگاه در این خصوص شبه برانگیز است.

سرهنگ طاهرخانی یادآور شد: تعطیلی شرکت‌های صنعتی شهرستان البرز مربوط به امروز و دیروز نیست و ریشه آن متاسفانه به دهه هفتاد برمی‌گردد که شرکت ها را به بخش خصوصی واگذار کردند و زد و بند کردن افراد در این قانون باعث تعطیلی شرکت ‌های شهرستان شد.

وی با اشاره به اینکه در بهترین حالت موجود از هر ده شرکت صنعتی سه شرکت فعال است اضافه کرد: عملکرد بد مسئولان را به نام تخریب سیاسی افراد قرار ندهیم تا باعث پیشرفت کشور و جامعه شویم.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه امام رضا ع شهرستان البرز با بیان اینکه شهر الوند رکورددار تغییر شهردار در این دوره شورا بوده است اذعان کرد: اشکال اول از خود مردم است که خوب انتخاب نکرده‌اند و اشکال بعدی فرد منتخب مردم است که منافع شهر را در نظر نگرفته است و تخصص این مسئولیت را نداشته است.

وی در پایان با این سوال که چرا درطی یک‌سال چهار شهردار در شهر الوند عوض شده اند سخنان خود را پایان داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار