معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: باید از ظرفیت نهفته در بین خیران برای پیشگیری از اعتیاد در استان استفاده شود.
کد خبر: ۹۱۵۴۱۳۸
|
۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، علی مصطفوی از تاسیس موسسه خیریه با هدف کمک به پیشگیری از اعتیاد و بازتوانی مبتلایان به مواد مخدر در استان خبر داد و اظهار کرد: استفاده از ظرفیت خیران استان در جهت مبارزه و مقابله موثر با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد در دستور کار است و باید در این زمینه به صورت جدی گام برداشته شود.

وی اظهار کرد: استفاده از ظرفیت خیران استان در جهت مبارزه و مقابله موثر با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد در دستور کار است؛ با در پیش گرفتن این رویه می‌توان افراد زیادی که از دام اعتیاد رها شده‌اند را جامعه‌‌پذیر کرد.

این مسوول ادامه داد: در همین راستا و با کمک خیران و سازمان‌های مردم‌نهاد، به‌دنبال تاسیس و راه‌اندازی یک موسسه خیریه با هدف کمک به پیشگیری از اعتیاد و بازتوانی مبتلایان به مواد مخدر هستیم.

مصطفوی بر ضرورت اجتناب از جزیره‌ای عمل کردن و لزوم هماهنگی بیشتر دستگاه‌ها در امر مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد و گفت: اگر در این زمینه هماهنگی بیشتر باشد می‌توان زودتر به نتیجه رسید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: در جهت جلوگیری از بازگشت بهبودیافتگان به دام اعتیاد باید تدابیر موثری در استان اتخاذ شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات