خبرهای داغ:
نشست کمیته خیرین سومین اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود با حضور امام جمعه، فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شاهرود و‌جمعی از خیرین شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۴۱۳۶
|
۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه کمیته خیرین سومین اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود و جمعی از خیرین با امام جمعه شاهرود در دفتر وی برگزار شد.
در این نشست حجت الاسلام سید رضا مرتضوی مسئول کمیته خیرین اجلاسیه شهدا گزارشی از روند اجرایی این کمیته ارائه کرد و در ادامه سرهنگ پاسدار جواد عبیری نیز در خصوص اجلاسیه و اقدامات انجام شده مطالبی بیان نمود.
در این نشست امام جمعه شاهرود حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی با تاکید بر اینکه رهبر انقلاب اسلامی زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا را کمتر از شهادت نمی‌دانند گفت: هر چه در این راه تلاش و هزینه کنیم نزد خداوند حساب خواهد آمد و ما باید برای شهدا از همه‌چیز هزینه کنیم چرا که آن‌ها برای سربلندی ما جان خود را که بالاترین سرمایه بود را هزینه کردند.
در این نشست خیرین شرکت کننده در خصوص جذب کمک از خیرین شهرستان و مردم پیشنهادات خود را ارائه نمودند و در مورد امکانات مورد نیاز بحث تبادل نظر شد.
برگزاری جلسه کمیته خیرین سومین اجلاسیه شهدا شاهرود+ عکس
ارسال نظرات
پر بیننده ها