خبرهای داغ:
رئیس حوزه علمیه برادران شهرستان تویسرکان:
رئیس حوزه علمیه برادران شهرستان تویسرکان با بیان اینکه آرامش، ثمره عفاف و حجاب است، گفت: زندگی که بدون حجاب و عفاف باشد تهی از آرامش است.
کد خبر: ۹۱۵۴۱۱۶
|
۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲

آرامش ثمره عفاف و حجاب استبه گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، حجت الاسلام سجاد امیری در مراسم جشن ولادت حضرت معصومه(س) که در فاطمیه شهرستان تویسرکان با حضور دختران نوجوان و جوان برگزار شد، اظهار داشت: الگوی رفتاری و نوشتاری حضرت معصومه(س) یک الگوی برتر برای همه است.

وی ابراز داشت: همه ما باید به دنبال الگوی برتر باشیم تا هم دنیا و هم آخرت خود را اصلاح کنیم.

رئیس حوزه علمیه برادران شهرستان تویسرکان با اشاره به تفاوت‌های دختر و پسر و اینکه چرا خداوند دستورات خاصی برای بانوان قرار داده و این دستورات را با تفاوت‌هایی برای آقایان قرار داده است؟ گفت: خداوند دستوری به ما می‌دهد اما نفعش برای خود ما است برای مثال در رابطه با نامحرم، تمام نفعش برای فرد است.

وی ادامه داد: اگربخواهیم زندگی و آینده بهتری داشته باشیم و به دنبال آرامش و امنیت هستیم باید این دستورات را رعایت کنیم، به خصوص دختران که در آینده می‌خواهند در جامعه با سلامت فکر و آرامش زندگی کنند و زندگی آنها توأم با سختی، افسردگی و گرفتاری‌های مزمن نباشد.

امیری ابراز داشت: بر اساس آمارها بانوانی که در کشورهای غربی زندگی می‌کنند و از حجاب برخوردار نیستند، بیشترین افسردگی را دارند چراکه  آرامش ندارند.

وی با اشاره به اینکه این گونه نیست که اگر حجاب نداشته باشیم زندگی بهتری خواهیم داشت؛ تصریح کرد: طبق آیات قرآن کریم کسی که از دستورات الهی فاصله بگیرد کسی که از دستورات دقیق، علمی و دارای حکمت فاصله بگیرد، زندگی سختی خواهد داشت.

رئیس حوزه علمیه برادران شهرستان تویسرکان با بیان اینکه آرامش، ثمره عفاف و حجاب است، عنوان کرد: زندگی که بدون حجاب و عفاف باشد تهی از آرامش است، اگر بانوان می‌خواهند زندگی سالم و همراه آرامش داشته باشند بهترین مدل و روش عفاف و حجاب است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات