فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری جهارمحال و بختیاری، گفت:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری، عفت و پاکدامنی را ویژگی بارز زنان عشایر دانست.
کد خبر: ۹۱۵۴۰۹۴
|
۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار علی اصغر ایزدی در گفت و گو با خبرنگار ما، با اشاره به ضرورت رعایت حجاب، اظهار کرد: حجاب در زمینه های فردی و اجتماعی آثار ویژه‎ای دارد که غیر قابل انکار است.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین آثار حجاب در بُعد فردی، شخصیّت، سلامت جسمانی، استحکام خانواده، آرامش و امنیّت و در بُعد اجتماعی، مسئولیّت اجتماعی، آزادی زن، سلامت اخلاقی جامعه و حفظ نیروی کار اقتصادی و حفظ استقلال فرهنگی است.

این مقام مسئول، عنوان داشت: زنان به مثابه جواهری گرانبها، نیمی از جامعه را تشکیل داده و مسئولیت مهم تربیت نسلهای آینده را به عهده دارند لذا دین مبین اسلام از طریق حجاب موجبات مصونیت آنان را فراهم نموده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان، با تاکید بر اینکه بی حجابی، آزادی نيست، بلكه ضد آزادی و خلاف فطرت خدادادی انسان است، تصریح کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی با تعاجم فرهنگی سعی دارند که بنیان خانواده‏ها را نشانه گیرند و به همین جهت در مسئله حجاب و ترویج بی حجابی بسیار فعالیت میکنند.

این مقام مسئول، با بیان اینکه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه وظیفه همگانی است، اظهار کرد: در جهت ترویج این فرهنگ ناب اسلامی ناحیه مقاومت بسیج عشایری در صدد است تا برنامه‌های متنوع همچون مسابقات ورزشی، جشنهای شاد، دوخت چادر صلواتی، تجلیل از بانوان محجبه مناطق عشایری را اجرایی نماید.

ارسال نظرات