کرسی آزاد اندیشی با موضوع " آیینه‌های بی غبار" به مناسبت هفته عفاف و حجاب در پارک ویژه بانوان گرمسار برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۴۰۷۷
|
۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، کرسی آزاداندیشی با موضوع " آیینه‌های بی غبار" به مناسبت هفته عفاف و حجاب و با حضور دختران بسیجی پایگاه‌های بنت الزهرا (س) و مطهره گرمسار در پارک ویژه بانوان این شهرستان برگزار شد.
لیلا محسنیان مدرس حوزه علمیه و معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران شهرستان گرمسار در این نشست اظهار داشت: حجاب در لغت به معنای پوشش است و امروزه از آن تعاریف مختلفی می‌شود.
وی با بیان اینکه تمام دولت‌ها و ملت‌ها حجاب را به عنوان پوشش قبول دارند، تصریح کرد: در عین حال قوانین کشور‌ها در باره نوع پوشش وحجاب متفاوت است و مردم باید پایبند قوانین کشور تابع باشند.
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران گرمسار با تاکید بر لزوم رعایت حجاب و عفاف دختران مسلمان ایرانی، افزود: در فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی حجاب مظهر حفاظت و امنیت در جامعه انسانی است.
وی ادامه داد: در جامعه‌ای که حجاب اسلامی رعایت نمی‌شود، خانواده معنا و مفهموی ندارد و جامعه از خیانت زن و مرد پر می‌شود.
محسنیان با اشاره به اینکه آمار طلاق در سال‌های گذشته رو به افزایش بوده است، اذعان کرد:  ریشه بسیاری از مشکلات خانواده در بدحجابی و خیانت همسر قرار دارد.
وی ابراز داشت: کمال طلبی ویژگی انسان است و مرد‌ها نسبت به بدست اوردن زنان با حجاب عشق دارند و نسبت به بدست آوردن زنان بدحجاب یا بی حجاب  حرص و طمع می‌ورزند.
گفتنی است: در این نشست دختران بسیجی در جبهه موافق و مخالف حجاب با یکدیگر بحث و تبادل نظر کردند.
لازم به ذکر است شورای پایگاه بنت الزهرا (س)، مسئول واعضای شورای حوزه بنت الرسول (س) در این نشست حضور داشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها