فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان؛

بازنشستگان ذخیره های فکری و معنوی سپاه و بسیج هستند

سرهنگ حمید دامغانی با بیان اینکه پیشکسوتان در همه زمان ها همواره پشتیبان فکری سپاه هستند از آنان به عنوان ذخیره های فکری و معنوی سپاه و بسیج یاد کرد.
کد خبر: ۹۱۵۴۰۷۶
|
۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر سرهنگ حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در سفر خود به شهرستان مهدیشهر با پیشکسوتان و بازنشستگان سپاه این شهرستان دیدار کرد و از آنان به عنوان ذخیره های فکری و معنوی سپاه و بسیج یاد کرد.
وی ضمن تبریک دهه کرامت با بیان اینکه پاسداری نه به عنوان یک شغل بلکه به عنوان یک وظیفه است افزود : پاسداری از انقلاب و آرمان های آن نه تنها وظیفه ما بلکه همه ملت ایران است و چه بسا که بازنشستگان و پیشکسوتان از پیشتازان این عرصه اند.
سرهنگ دامغانی با بیان اینکه ظرفیت عظیمی از پیشکسوتان در استان داریم تصریح کرد : با بازنشستگی تکلیف پاسداری از دوش شما عزیزان برداشته نمی شود و دشمن در این زمانه با هجمه های بسیار بیکار ننشسته است و شما عزیزان باید با تجربیات خود به دفاع از آرمان ها و کمک به پایگاه های بسیج بپردازید.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تاکید بر نقش جوانان امروز بیان کرد : ما باید رویکردهایمان را در بسیج نسبت به جوانان اصلاح کنیم چرا که پایگاه های بسیج را عمدتا جوانان و نوجوانان تشکیل می دهند و علاقه آنان به نقش آفرینی و نه مخاطب صرف بودن مهم ترین عامل تحرک آنان است، و با اتکا به این نکته می توان از حضور آنها به صورت موثر بهره برد.
وی در پایان گفت : پایگاه های بسیج باید بدانند که باید از بازنشستگان و پیشکسوتان به عنوان ذخایر فکری، معنوی و تجربی بهره ببرند و البته این جز با حضور داوطلبانه و پر رنگ پیشکسوتان و بازنشستگان در پایگاه های بسیج حاصل نمی شود.

بازنشستگان ذخیره های فکری و معنوی سپاه و بسیج هستند

بازنشستگان ذخیره های فکری و معنوی سپاه و بسیج هستند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار