مدیرکل سابق مدیریت بحران استان یزد گفت:

سند آموزشی مدیریت بحران را عملیاتی کردیم

مدیرکل سابق مدیریت بحران استان یزد با بیان اینکه تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان یزد با مدیریت بحران آشنا شدند گفت: سند آموزشی مدیریت بحران را در استان یزد عملیاتی کردیم.
کد خبر: ۹۱۵۴۰۷۰
|
۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، هادی هادی نسب دقایقی قبل در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان یزد که در سالن حمیدیا استانداری یزد برگزار شد با بیان اینکه در طول سه سال گذشته مدیران مرتبط با بحران همکاری بسیار خوبی با مدیریت بحران استان یزد داشتند اظهار داشت: مدیران مربوطه آن چیزی که در توان داشتند کوتاهی نکردند و تلاش‌های زیادی را کردند تا بتوانیم مدیریت بحران را در استان یزد به خوبی پیش ببریم که به لطف و یاری خدای متعال شاهد فعالیت‌های اثر بخشی بودیم که جای تشکر از این عزیزان دارد.
مدیرکل سابق مدیریت بحران استان یزد گفت: نگاهی که در مجموعه مدیریت بحران داشتیم این بود که هم مدیران در خصوص بحران و زمان‌های بحرانی توجیه شوند و هم پای مردم در مدیریت بحران باز شود.
وی با بیان اینکه سند آموزشی را در استان یزد عملیاتی کردیم خاطرنشان کرد: استان یزد در این زمینه در سطح کشور پایلوت بود و به شکلی عمل کردیم که دیگر استان‌ها نیز از یزد الگو بگیرند.
هادی نسب تصریح کرد: طبق این سند آموزشی قرار بود که در چهار سال کل استان یزد را آموزش دهیم، ولی به شکلی عمل شد که توانستیم در مدت سه سال این کار انجام دهیم.
مدیرکل سابق مدیریت بحران استان یزد با اشاره به اینکه در مساجد برنامه‌های آموزشی مدیریت بحران برگزار شد گفت: طرح ۳۰ مسجد را در دستور کار خود داشتیم که بتوانیم مردم را به نوعی با مدیریت بحران آشنا سازیم.

وی با بیان اینکه آموزش مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان یزد در خصوص مدیریت بحران برگزار کردیم افزود: ۳۰۰ نفر از مدیران در مرحله اول در شهرستان بافق و در مرحله دوم ۲۸۰ با عنوان مبشر مدیریت بحران شهر و روستا را برگزار و کل مدیران استان نسبت به مسئله مدیریت بحران آشنایی پیدا کردند.
هادی نسب یکی از طرح‌های بسیار خوب مدیریت بحران استان یزد را برگزاری جشنواره فیلم امید دانست و گفت: استان یزد با برگزاری این جشنواره حرف‌های بسیاری را برای گفتن داشت و در سال اول قریب به ۷۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد که توانستیم آن را به صورت دائمی در استان داشته باشیم.
مدیرکل سابق مدیریت بحران استان یزد خاطرنشان کرد: اصلاح فضای اداری و راه اندازی تلفن‌های ۵ شماره‌ای در یزد از جمله فعالیت‌های مدیریت بحران استان یزد بود که در خصوص شماره‌های ۵ شماره‌ای توانستیم رتبه نخست کشور را نیز به دست آوریم.
انتهای پیام/
ارسال نظرات