معاون استاندار و فرماندار شاهرود تاکید کرد:

حضور خانواده کارکنان دولت در راهپیمایی هفته حجاب و عفاف شاهرود

معاون استاندار و فرماندار شاهرود با اشاره به راهپیمایی مردمی هفته حجاب و عفاف در شاهرود گفت: در این راهپیمایی همه کارکنان دولت به همراه خانوادهایشان حضور پیدا می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۵۴۰۶۶
|
۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸
حضور خانواده کارکنان دولت در راهپیمایی هفته حجاب و عفافبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمدکرم محمدی در جلسه بزرگداشت هفته حجلاب و عفاف شهرستان شاهرود با اشاره به اهمیت موضوع حجاب و عفاف با اشاره به اینکه در کشور دو موضوع مهم داریم اظهار کرد: موضوع اول بحث اقتصادی است که قبلاً تحریم‌ها را داشتیم در دوران دفاع مقدس و امروز هم داریم و البته مردم ما قانع هستنند، اما دشمن فشار می‌آورد برای ایجاد فاصله میان مردم و مسئولین که باید هوشیار باشیم.
وی با اشاره به رجوع به وصیت نامه ایثارگران و شهدا گفت: در این وصیت نامه‌ها چند نکته وجود دارد که یکی از آن‌ها توجه به حجاب و عفاف است و امروز یکی از موضوعات که موجب دلخوری خانواده ایثارگران شده بحث حجاب و عفاف است که البته در شهرستان با توجه به ایثارگری وضعیت خوب است.
وی خاطر نشان کرد: در این راستا باید در مورد مراقبت از حجاب و عفاف جامعه که فرقی نمی‌کند زن و مرد و هر دو را شامل می‌شود توجه کرد و برنامه‌ای روز پنجشنبه ۲۰ تیرماه بصورت خودجوش مردمی برگزار می‌شود.
محمدی گفت: این برنامه بصورت راهپیمایی از مدرسه شاهد جنب کانون بسیج جوانان تا پارک کودک است که همه کارکنان دولت به همراه خانواده در این حضور شرکت خواهند کرد که پیام مهم شهدا که توجه به مسئله عفت عمومی و حجاب جامعه اسلامی است در این راهپیمایی مورد توجه و دقت است.
معاون استادار سمنان تصریح کرد: موضوع که ما الان مواجه هستیم در بحث حجاب و عفاف بخشی متاسفانه بعد از جنگ با سرعتی غیرقابل قبول شاهد ابتذال فرهنگی که رهبری شبیخون فرهنگی یاد کرده سایه افکند و ما باید امروز واقعا مورد توجه قرار دهیم اگر امروز یک پرنده آمریکایی می‌آید و قدرت تجاوز به حریم ایرانی ندارد اقتدار ماست اگر در جنگ تحمیلی تسلیم می‌شدیم مجبور می‌شدیم بخشی از کشور را جدا کنند و باید در زمینه فرهنگی نیز به اقتدار برسیم.
وی ادامه داد: کشور نباید روحیه خود را از دست دهد این اجلاسیه‌ها در این راستاست که ما وارثان و پاسداران خون انسان‌های هستیم که در وصیت نامه خود توصیه بر ادامه راه انقلاب دادند و ما باید پاسدار خون باشیم.
محمدی تصریح کرد: راهپیمایی خودجوش مردم روز پنجشنبه ۲۰ تیرماه ساعت ۱۸:۳۰ از مدرسه شاهد جنب کانون آغاز و تا پارک کودک خواهد بود و همه اقشار مردم و کارکنان دولت در این مراسم حضور پیدا می‌کند و در این مراسم فقط حضور ملاک است و شعاری نداریم و از همه باید دعوت کنیم که بیایند ختی آن‌ها که از نظر حجاب خوب نیستند که یا جهل به حجاب دارند و یا دهن کجی که همگی قابلیت جذب دارند.
وی تاکید کرد: کشور ما در طول تاریخ خود پاک بوده و ایرانیان هرگز کشور ناپاک نبود و شعار این راهپیمایی هم (حجاب میراث ایرانی، گرایش جهانی) است که اشاره به این مهم دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار