مسئول گروه جهادی افسران ولایت:

اردو های جهادی هماننده جبهه ها دانشگاه انسان سازی است

مسئول گروه جهادی افسران ولایت در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت :به گفته مقام معظم رهبری تنها راه برون رفت از مشکلات فکرجهای ،کار جهای و حرکت جهدی است / جبهه ها دانشگاه انسان سازی بود اردو های جهادی همانند جبهه ها دانشگاه انسان سازی است.
کد خبر: ۹۱۵۴۰۴۰
|
۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳
حجت الله پارمان در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: چند سالی است که اردو های جهادی درمیان جوانان این مرز بوم مخصوصا قشر دانشجو جای خوبی باز کرده و بسیاری را جذب این عمل حسنه کرده است. جوانانی که از بازو و قدرت جوانی خویش در راه و هدفی مقدس استفاده می کنند ، این جوانان با هدف محرومیت زدایی و کارهای فرهنگی ، مذهبی خود را در وقف جامعه کرده اند 
بدون کوچک ترین بودجه یا چشم داشتی دست به کار های بزرگی میزنند.

کار جهادی کاری است که به گفته شهید هیچوقت خستگی ندارد از طرف دیگر به گفته مقام معظم رهبری تنها راه برون رفت از مشکلات فکر جهادی کار جهادی و حرکت جهادی است .
کار جهادی همه فکر می کنند که در روستاها و مناطق دور افتاده است اما بعضی از شهرها در مناطق حاشیه خودشان معضلاتی دارند که نیازمند کمک هستند ، ما در حال حاضر تمام توانمان را روی روستاها و مناطق محروم و دورافتاده گذاشته ایم. مناطقی که کم برخوردار هستند در طول سال شناسایی می کنیم ، تیم شناسایی داریم برنامه ریزی می کنند ، بحران ها را پیدا می کنند، بحران های اساسی مثل نبود مدارس ، مساجد ، خانه بهداشت،وضعیت اشتغال جوانان و دیگر مسائل که توان کمک کردن در آن حوزه را داریم. دوستان ما  در روز های تعطیل به این مناطق می روند و میدانی مشغول بررسی هستند. بعضی روز ها مطالبه گری را داریم ،  با مسئولین همکاری می کنیم با دستگاه های امور اجرایی در حوزه های مثل آسفالت جاده و پیگیری سد ، خانه بهداشت ، پل ، زمین چمن همکاری هایی داشته ایم. با دهیاری و بخشداری ها نشست داریم ایده می دهیم، وارد کار میشوند و با هم کارها را جلو می بریم .
بحث های اعتقادی مذهبی روستاها است که با دقت به آن می پردازیم و مسئله بسیار مهمی برای ماست.
 
جبهه ها دانشگاه انسان سازی بود اردو های جهادی هم مثل جبهه هاست
 
 در فراخوان هایی که زده می شود تعداد نفرات ما بین هشتاد تا صد و پنجاه نفر متغیر است و الحمدالله استقبال بسیار خوبی میشود و نکته جالبی برای ما وجود دارد این است که از همه اقشار جامعه وارد می شوند و کمک می کنند ما الان پزشک متخصص داریم که در فراخوان های ما شرکت می کند.
در این اردو ها مردم روستا فکر نمی کنند که تنها و فراموش شده هستند و روحیه نشاط و امید بین آنها ایجاد می شود همین روحیه بین اعضای گروه هم دیده می شود که این گوشه ای از عوامل حضور مردم در این اردو ها است.
جبهه ها دانشگاه انسان سازی بود اردوه های جهادی همانند جبهه ها دانشگاه انسان سازی است.
 
جبهه ها دانشگاه انسان سازی بود اردو های جهادی هم مثل جبهه هاست
در زمان سیل امسال هم مثل همیشه مردم حاضر بودند و ما به دستور فرمانده محترم سپاه امام صادق(ع) سردار رزمجو به خوزستان و روستای چم العبید رفتیم.تخلیه آب ها شستن فرش ها تعمیر وسائل برقی ، مسائل درمانی و پزشکی همینطور فرهنگی و توزیع اقلام غذایی و خوراکی بین مردم را انجام دادیم.
پارمان ادامه داد : منطقه هدف ما بوشکان است که سه تا چهار سال است که در آن منطقه حضور داریم. زمانی که پا به آن منطقه رفتیم با مشکلات متعددی رو به رو بودند که تقریبا تمام آن ها را حل کرده ایم.
از یک فروردین تا دهم فراخوان قبلی ما بود که دوستان شرکت کردند .فراخوان بعدی ما دهم مرداد تا بیستم مرداد ماه است که از عزیزان علاقه مند درخواست می کنیم حضور پیدا کنند.
گروه جهادی افسران ولایت طی چهار سال متوالی از سال نود و چهار تا به امروز به لطف خداوند گروه جهادی موفق استان شده است و ما در سال نود و شش رتبه کشوری را کسب کرده ایم.
جبهه ها دانشگاه انسان سازی بود اردو های جهادی هم مثل جبهه هاست
جبهه ها دانشگاه انسان سازی بود اردو های جهادی هم مثل جبهه هاست
جبهه ها دانشگاه انسان سازی بود اردو های جهادی هم مثل جبهه هاست


بهترین ها را برای این عزیزان آرزومندیم
 
 
پایان خبر/
ارسال نظرات
آخرین اخبار