خبرهای داغ:
مدیر مؤسسه خیریه باور امروز، آرامش فردا گرمسار :

رعایت حجاب در سبک زندگی بانوان ایرانی قرار گیرد/خیانت چالش جدی خانواده

مدیر مؤسسه خیریه باور امروز، آرامش فردا گرمسار با بیان اینکه خیانت چالش جدی خانواده‌ها است، گفت: رعایت حجاب در سبک زندگی بانوان ایرانی می‌تواند نقش مؤثری در کاهش تأثیر این چالش جدی در خانواده ایفا می‌کند.
کد خبر: ۹۱۵۴۰۲۸
|
۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
مریم ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان سمنان اظهار داشت: موسسه خیریه باور امروز، آرامش فردای گرمسار در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی، کودک‌آزاری، مشاوره خانواده و اعتیاد فعالیت می‌کند.
وی با اشاره به اینکه در طول سال گروه‌های مشاوره به مراکز عمومی ازجمله پایگاه‌های بسیج اقشار و مساجد اعزام می‌شوند، تصریح کرد: خیانت چالش جدی بسیاری از خانواده‌ها است که این معضل با رعایت حجاب و قرارگیری آن در سبک زندگی بانوان می‌تواند کم‌رنگ‌تر شود.
مدیر موسسه خیریه باور امروز، آرامش فردا با بیان اینکه حجاب عامل اصلی پیشرفت بانوان است، تأکید کرد: حجاب هرگز در حوزه فعالیت من در این مؤسسه کوچک‌ترین محدودیتی ایجاد نکرده است بلکه در تمام موارد منجر به پیشرفت من در سایه امنیت شده است.
وی اضافه کرد: رعایت حجاب و عفاف نقش مؤثری در پیشگیری از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ایفا می‌کند و قطعاً مشاوران فرهنگی این مؤسسه در جلسات مشاوره‌ای خود به این موارد تأکید بسیاری دارند.
گفتنی است مؤسسه خیریه باور امروز، آرامش فردا در سال‌های گذشته توانست عنوان مؤسسه خیریه فعال و برتر را در سطح شهرستان کسب کند همچنین در این مؤسسه 2 نفر کارکنان ثابت،6 نفر مشاور پیمانکار و 10 نفر مدرس پاره‌وقت مشغول به کار هستند.
مریم ایزدی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی روانشناسی و کارشناسی ارشد معارف قرآنی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها