پویش مردمی حجاب میراث ایرانی و گرایش جهانی با همت مرکز فضای مجازی قافله در استان سمنان آغاز شد
کد خبر: ۹۱۵۴۰۲۳
|
۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مریم افسری اظهار داشت: با توجه به هفته حجاب و عفاف که از ۱۵ تیرماه آغاز و تا ۲۱ تیرماه ادامه خواهد داشت. به همت مرکز فضای مجازی قافله، پویش مردمی حجاب میراث ایرانی گرایش جهانی در استان سمنان راه اندازی شد.
مسئول واحد خواهران مرکز فضای مجازی قافله افزود: این پویش در راستای ترویج فرهنگ صحیح حجاب و عفاف در سطح جامعه اسلامی همزمان با دهه کرامت اجرا شد و شعار این پویش، براساس یکی از شعار‌های هفته حجاب و عفاف در سال ۱۳۹۸ در راستای هم صدایی با کل کشور انتخاب شده است.
وی ادامه داد: یکی از اهداف راه اندازی این پویش، مشارکت مردم در حمایت از حجاب به عنوان میراث کهن ایران است که بتوانیم این میراث کهن را در مقابل هجمه دشمنان، حفظ و حراست کنیم.
از دیگر بخش‌های شعار این پویش مردمی گرایش جهانی است که با توجه به تبلیغات منفی و همه جانبه غرب علیه اسلام و فرهنگ اسلامی، لکن در کنار تمام تبلیغات منفی غرب، روند گرایش و تمایل مردان به خصوص زنان غربی به اسلام و علی الخصوص به مسئله حجاب غیر قابل انکار است به شکلی که بر اساس آمار مختلف، اسلام نسبت به دیگر ادیان در غرب رو به گسترش است و بیش از ۱۵۰ درصد، افزایش یافته است و این را هم باید بدانیم که امروز عریانی و‌نیمه عریانی در فرهنگ غرب سبب افزایش خشونت در کشور‌های غربی شده و بنیان‌های خانواده از دست رفته و آرامش آنان را سلب کرده است؛ و به حول و قوع الهی با بیداری مردم جهان این میراث کهن، گرایش جهانی گرفته است
وی افزود: از دیگر اهداف این پویش مطالبه گری جوانان، از مسئولان جهت نظارت بر اجرای صحیح قوانین عفاف و حجاب در جامعه برگزار شده است.
افسری گفت: عموم مردم می‌توانند محتوا‌های تولیدی خودر ا. در قالب عکس، دست نوشته با موضوع حجاب و عفاف میراث ایرانی، گرایش جهانی جهت انعکاس در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به آدرس‌های زیر ارسال نمایند.
آدرس در سروش و ایتا @ghafele۱۱۰
آدری در صفحه اینستاگرام @teame- ghafeleh-semnan
ارسال نظرات
پر بیننده ها