خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه مهدیشهر:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه مهدیشهر با اشاره بر اینکه عفاف و حجاب یک مسئله فردی نیست و بر تمام جامعه تاثیر دارد، گفت: تحکیم خانواده ره آورد فرهنگ عفاف وحجاب است
کد خبر: ۹۱۵۳۹۵۹
|
۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج در مهدیشهر، جلسه هیئت اندیشه ورز حوزه مقاومت کوثر مهدیشهر با موضوع عفاف وحجاب در محل حوزه برگزار شد.
رحیمه عرب در این برنامه با اشاره به ۲۱ تیر ماه روز عفاف وحجاب عنوان کرد: امروز تحکیم خانواده ره آورد فرهنگ حجاب وعفاف است.
وی در ادامه گفت: عفاف وحجاب به زن شخصیت و امنیت و کرامت می‌بخشد و او را از تیر رس نگاه‌های زهر آلود مصون نگه می‌دارد.
عرب با بیان اینکه بی حجابی در جامعه موجب تنش در خانواده می‌گردد اظهار کرد: عفاف و حجاب اثرات فراوانی دارد و یثک مساله فردی نیست؛ اگر زنان جامعه ما پایبند عفاف و حجاب و ارزش‌ها باشند در زمینه‌های مختلف آموزشی، اشتغا ل، ازدواج فعالیت‌های اجتماعی به رشد خود می‌رسند.
وی افزود: یکی از آثار و فواید بسیار حجاب و عفاف در جامعه استواری نهاد مقدس خانواده و آرامش اجتماع وشخصیت زن در جامعه است.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه مهدیشهر اضافه کرد: تعظیم شعائر الهی از وظایف همگان است که با برگزاری همایش‌های عفاف وحجاب مقابله با توطئه‌های دشمن ونهادینه کردن آن در جامعه است.
وی با تاکید براینکه توجه به عفاف و حجاب نباید به یک هفته محدود شود گفت:آیات مربوط به این امر مخصوص تمام زمان هاست و همیشه باید به آن پرداخته شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها