مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) در گفتگو با «بسیج»؛
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) گفت : عفاف و حجاب، نشان‌دهنده تقویت ایمان و حفظ حریم زن و مرد است.
کد خبر: ۹۱۵۳۹۲۶
|
۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام فرهاد رضا زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) در گفت و گو با خبرگزاری بسیج با بیان اینکه دختر پیامبر اکرم(ص) اسطوره عفّت و تقوا است،اظهار داشت: حجاب و رعايت حيا و عفاف براى زنان نه تنها يك ضرورت اجتماعى بلکه براى سلامت و حفظ عفت عمومى جامعه لازم است.

حجاب نشان‌دهنده تقویت ایمان و حفظ حریم زن است

وی اظهار داشت : حجاب مهم‏ترين راهكار حفظ كرامت و شخصيت انسانى زنان در عرصه‏هاى گوناگون است که حضرت فاطمه (س) كامل‏ترين اسوه و الگوى حيا، عفّت و حجاب است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) تصریح کرد : معصومان از جمله حضرت زهرا (س) در بالاترين مرحله شناخت حق تعالى جاى دارند و همين درك و شناخت عميق، آنان را به ارتباط و انس هميشگى با خدا و عبادتى خالصانه و مشتاقانه در پيشگاه معبود، ترغیب می کند در واقع حجاب هم از سوی خداوند متعال است که حضرت زهرا(س) در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزیدند.

وی افزود : حجاب اسلامی نقش کلیدی درحفظ سلامت اخلاقی جامعه و پاکی نسل آینده دارد چرا که زن مربی جامعه است و حفظ شأن و شخصیت او می‌تواند حضور زن را در مسیری درست و هدفی والا قرار دهد و وی را از خطا و گناه باز دارد.

حجت الاسلام رضا زاده تأکید کرد: حجاب به زن ارزش می‌بخشد و او را شایسته احترام دیگران می‌کند و عفاف و حجاب، نشان‌دهنده تقویت ایمان و حفظ حریم  زن و مرد است که اگر در جامعه رعایت نشود آسیب های بزرگی از جمله اخلاقی، روحی و معنوی در به دنبال خواهد داشت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: زنان ایران اسلامی، امروز به‌عنوان سنگربان ارزش‌های اسلامی در برابر بد حجابی های دنیای غرب دارند و با پاسداری از حریم حجاب و عفاف در جامعه به‌عنوان دژ مستحکم امنیت و آسایش  برای زن است.

 

 

خبرنگار بسیجی :سید آبادی

ارسال نظرات