در راستای منویات مقام معظم رهبری و توانمند سازی جوانان و کارکنان وظیفه برای ورود به عرصه کار،اشتغال و تولید، قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه به همت نیروی انسانی ناحیه مقاومت بسیج قائم شهر تشکیل و راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۱۵۳۸۴۷
|
۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه قائم شهر،حسین متولی در گفتگو با خبرنگار بسیج هدف از اجرای این برنامه را عمل در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و کمک به کاهش مشکلات اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی و همچنین ارتقای نقش و کارایی کارکنان وظیفه در انجام ماموریتهای سازمانی برشمرد  وگفت: توجه به امور سربازان از جمله اوقات فراغت کاری مهم و لازم است که هر روز باید بهینه و کاربردی تر گردد.

مدیر نیروی انسانی ناحیه مقاومت بسیج قائم شهر در ادامه اظهار کرد : بسیاری از ابتکارات و طرحها موجب خوشایند سازی و افزایش انگیزه مشمولین و کارکنان وظیفه در خدمت مقدس سربازی خواهد شد و این تفکر که دوران خدمت سربازی تلف کردن وقت یک جوان هست را از اذهان دور می کند که در این میان راه اندازی کتابخانه ویژه سربازان به همت فرهنگی تبلیغات ناحیه،قرار دادن میز و وسایل تنیس و فوتبال دستی در آسایشگاه سربازان از جمله این کارهاست.

متولی ضمن بیان اینکه این کلاسها بر اساس سلائق و نظر سنجی خود کارکنان وظیفه تشکیل خواهد شد افزود : اولین مرحله کلاس مهارت آموزی در رشته پرورش زنبور عسل می باشد که در حال برگزاری است و کلاس بعدی با نظر سنجی سربازان برنامه ریزی خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد:با برنامه ریزی انجام شده وهماهنگی به عمل آمده با جهاد کشاورزی استان برگزاری تمامی این کلاسها به صورت رایگان بوده و هدف ما آموزش تمامی سربازان در رشته های مورد علاقه شان می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها