مسئول بسیج خواهران ناحیه مرکزی یزد:

گردهمایی خانوادگی پاسداشت روز ملی عفاف و حجاب در شهرستان یزد

شمشیری:برای اولین بار با ایجاد ستادی متشکل از نهاد‌های مردمی که در موضوع عفاف و حجاب فعال می‌باشند دعوت شد تا تجمعی به صورت خانوادگی با هدف تکریم عفاف و حجاب برگزار کنند.
کد خبر: ۹۱۵۳۸۴۵
|
۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۰
به گزارش خبرنگار  خبرگزاری بسیج از یزد: مسئول بسیج خواهران ناحیه مرکزی یزد در نشست خبری به مناسبت بزرگداشت هفته عفاف و حجاب با بیان اینکه مسئله حجاب و عفاف مسئله‌ای زنانه نیست گفت:21 تیر روزی است که مردم با حضور در مسجد گوهرشاد، اعتراض خود را به سیاست‌های رضا خان در مورد عفاف و حجاب اعلام کردند و این تحصن موجب شهادت معترضین شد.
شمشیری گفت:امسال برای اولین بار با ایجاد ستادی متشکل از نهاد‌های مردمی که در موضوع عفاف و حجاب فعال می‌باشند دعوت شد تا تجمعی به صورت خانوادگی برگزار کنند.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد:هدف از برگزاری این گردهمائی علاوه بر پاسداشت روز ملی عفاف و حجاب و شهدای واقعه مسجد گوهرشاد، تکریم عفاف و حجاب می‌باشد. 
وی گفت: مسئله حجاب و عفاف مسئله‌ای زنانه نیست بلکه در این مورد خانواده دخیل می‌باشند و زنان و مردان هر دو در آن نقش آفرین هستند اگر در این موضوع دقت کافی به عمل آید آن وقت در حجاب بانوان تاثیر گذار خواد بود.
مسئول جامعه زنان ناحیه مرکزی گفت: در جریان این همایش بزرگ، برنامه‌های جانبی فرهنگی و متفاوت نسبت به سال‌های قبل برگزار می‌شود. برنامه‌های شاد و متنوعی، چون تشویق کودکان به حجاب، غرفه فرهنگی و اقتصاد مقاومتی متناسب با شعار سال که مقام معظم رهبری (حفظه الله) فرمودند:سال رونق تولید که زنان ایرانی می‌توانند با حفظ عفاف و حجاب در درونق تولید و کمک به اقتصاد خانواده دخیل باشند .
شمشیری اشاره‌ای به برنامه‌ها کرد و گفت:برنامه هائی، چون سرود، تک خوانی، نمایشگاه رونق تولید، تجلیل از نخبگان عفیفه، نمایشگاه حجاب و عفاف، ایستگاه پاسخ به سوالات شرعی، ایستگاه مشاوره دینی فردی، ایستگاه مشاوره حقوقی دختران وزنان، معرفی زنان با حجاب و ..
مسئول جامعه زنان ناحیه مرکزی گفت: از کلیه افراد جامعه، کوچک و بزرگ، خانواده‌های محترم، اقشار ادارات، نهاد‌ها دعوت به عمل می‌آید تا در این گردهمائی حضور پررنگ داشته باشند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات
آخرین اخبار