فرمانده سپاه مرند گفت: حجاب میراث حضرت فاطمه(س) است و همه باید در ترویج و تبلیغ شعائر دینی و الهی پیشقدم باشیم و اصحاب رسانه و رسانه ملی باید پیش قراول این عرصه باشد.
کد خبر: ۹۱۵۳۸۳۲
|
۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اذربایجان شرقی، محمدرضا هنرور در نشست خبری خود با اصحاب رسانه شهرستان به مناسبت هفته حجاب و عفاف، گفت: اصحاب رسانه بازوی توانمند کارهای فرهنگی است و قلم اصحاب رسانه باید در زمینه توسعه، تقویت و تبلیغ فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه زبانزد باشد.
وی افزود: مهم‌ترین هدف ما از اجرای برنامه‌های هفته‌ی حجاب و عفاف نشر این پیام است که حجاب و عفاف فقط خاص زنان جامعه نبوده و مردان نیز در این راستا وظیفه دارند؛ زن و مرد باید هر دو مطالبه‌گر بحث حجاب و عفاف در جامعه باشند.
هنرور اضافه کرد: برگزاری نشست های بصیرتی و تبیین فرهنگ حجاب و عفاف در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت، تجلیل از زنان محجبه در سطح معلبر و ادارات شهرستان، تجلیل از مادران اسمانی شهدا، برپایی ایستگاه نقاشی و اجتماع بزرگ حافظان حریم خانواده در محل استادیوم ورزشی پهلوان تختی به همراه جوایز نفیس از جمله برنامه های اجرایی سپاه در این هفته می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها