مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان مرکزی:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان مرکزی از اعزام ۲۰۰ نفر از دانشجویان استان مرکزی به دوره طرح ولایت کشوری خبر داد و گفت: کادر سازی برای نظام جمهوری اسلامی از مهمترین اهداف طرح ولایت است.
کد خبر: ۹۱۵۳۸۱۹
|
۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶

2315528_736.jpg (800×557)حجت الاسلام داود حبیبی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان مرکزی؛ در حاشیه اعزام دانشجویان بسیجی به دوره طرح ولایت کشوری در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی گفت: دانشجویان بسیجی در دوره طرح ولایت با مباحث معرفت شناسی، خداشناسی، انسان شناسی، فلسفه و اخلاق، فلسفه حقوق و نظامی سیاسی اسلامی آشنا می شوند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نظر خاصی بر برگزاری دوره های طرح ولایت دارند، افزود: معظم له تأکید دارند که روند برگزاری دوره به هیچ عنوان متوقف نشود و حتی از دانشجویی برگزار شدن به سایر اقشار بسیج سوق پیدا کند.

حجت الاسلام حبیبی با تأکید بر اینکه دانشجویان با شرکت در دوره طرح ولایت می توانند در برابر امواج سنگین و سهمگین اعتقادی و سیاسی دشمنان مقاوم می شوند، گفت: بسیجیانی که در دوره های طرح ولایت شرکت می کنند علاوه بر اینکه می توانند از مرزهای اعتقادی و سیاسی خود دفاع کنند این دفاع را به صحنه دانشگاه می آورند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان مرکزی طرح ولایت را مهمترین دوره برای شرکت فعال دانشجویان برای راه اندازی کرسی های آزاد اندیشی خواند و افزود: تجربه نشان داده که دانشجویانی که حضور فعال در طرح ولایت دارند، علاوه بر موفقیت در محیط دانشگاه، توانسته اند در پاسخ گویی به شبهات، دانشگاه را با خود به جلو بیاورند و این نیاز مهم دانشگاه های امروز ما است.

وی با بیان اینکه دانشجویان می توانند با اقدام به موقع و انقلابی خود در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی کمک کنند، گفت: بهره گیری از این دانشجویان در مساجد و حلقه های صالحین از برنامه های مهم در بعد از دوره است.

حجت الاسلام حبیبی یکی از مهمترین اهداف عالی طرح ولایت را کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: در جذب نیروی انسانی ارگان های انقلابی و سازمان ها برای دانشجویانی که در دوره های طرح ولایت شرکت می کنند در اولویت هستند و قطعا آنان در سازمان هایی که مشغول به کار خواهند شد به مراتب موفق تر از دیگران عمل خواهند کرد.

وی در خصوص تعداد دانشجویانی که از استان مرکزی در طرح ولایت کشوری شرکت کردند، گفت: 200 نفر از دانشجویان سایر دانشگاه های استان در این طرح شرکت می کنند که دانشجویان به مدت 40 روز در دانشگاه فرودسی مشهد دوره را خواهند گذراند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان مرکزی سخنرانی های سیاسی،کلاس های آموزشی، مسابقات فرهنگی و ورزشی را از جمله برنامه های مهم دوره خواند و افزود: در جوار حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) دانشجویان علاوه بر اینکه از فضای معنوی امام هشتم شیعیان بهره مند می شوند این دوره را نیز به خوبی پشت سر خواهند گذاشت.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات