خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان از برگزاری همایش حافظان حریم خانواده با حضور هنرمند ارزشی الهام چرخنده در پیاده راه بوعلی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۳۸۰۶
|
۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۲

همایش «حافظان حریم خانواده» در پیاده راه بوعلی همدان برگزار می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی بقایی در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن هفته حجاب و عفاف به تشریح برنامه‌های این هفته پرداخت و اظهار داشت: با توجه به هجمه‌های فرهنگی زیادی که به کشور وارد می‌شود توجه به هفته‌هایی همچون هفته حجاب و عفاف بسیار اهمیت دارد.

وی به تشریح برنامه سپاه ناحیه همدان در هفته حجاب و عفاف پرداخت و گفت: شاخص برنامه در این هفته برگزاری همایش حافظان حریم خانواده است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان ادامه داد: این همایش در روز پنج شنبه هفته جاری از ساعت 18 تا 20 در پیاده راه بوعلی همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور الهام چرخنده هنرمند ارزشی کشورمان در این مراسم گفت: این همایش با سخنرانی آیت الله شعبانی و میهمان ویژه الهام چرخنده و به همراه حضور خادمین امام رضا(ع) و پرچم متبرک حرم برگزار می‌شود.

بقایی در پایان با تاکید برنقش مهم حجاب بر حفظ آرامش در حریم خانواده گفت: از همه آحاد مردم دعوت می‌کنم برای تروج فرهنگ هر چه بیشتر حجاب در جامعه در این مراسم حضور به عمل برسانند.
انتهای پیام/

 

ارسال نظرات