مسئول نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج بن:
مسئول نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج بن، با اشاره به ويژگی‌هاي انسان‎هاي با ايمان، گفت: مومنان بايد مشوق افراد پاكدامن در جامعه باشند.
کد خبر: ۹۱۵۳۷۸۵
|
۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴


به گزارش خبرگزاري بسيج، حجت الاسلام و المسلمين رازی‌پور در گفت‌و گو با خبرنگار، اظهار داشت: يكي از مهم‎ترين ويژگي‎هاي افراد با ايمان عفت و پاكدامنی است كه در قرآن نيز در داستان‌های مخلفی به آن پرداخته شده است تا عبرتی برای آيندگان باشد.

وی، تاكيد كرد: يكي از داستان‌هاي عالي قرآن در بحث حيا و پاكدامني، عفت دختران شعيب در برخورد با حضرت موسي عليه السلام است كه وقتي می‌خواهند با آن حضرت برخورد كنند در نهايت حيا با ايشان رفتار كرده و حدود الهی را كاملا رعايت می‌كنند.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج بن، افزود: حضرت مريم (سلام الله عليها) نمونه ديگر انسان عفبف و با حياست كه در قرآن به عنوان الگو معرفي شده است و نشان دهنده اين است كه زنان تا چه حد مي توانند رشد داشته باشند و در جامعه تاثير گذار باشند.

حجت الاسلام و المسلمين رازي پور ادامه داد: با توجه به آيات قرآن كريم و داستانهاي اشاره شده در آن مي تونا چنين نتيجه گرفت كه بحث عفاف و حجاب و حيا فقط مختص زنان نيست و مردان نيز بايد عفت و پاكدامني داشته باشند و اين بحثي دوطرفه و دوسويه است.

وي گفت: عفت و پاكدامني در سايه حجاب عامل تحكيم بنيان خانواده هاست و دشمن به دنبال اين است كه اين گوهر گرانبها را از جامعه ما بگيرد و خانواده هاي ما را دچار فروپاشي كند تا از شكل گيري نسلي تاثيرگذار و ضد استكبار جلوگيري نمايد كه به لطف خدا در اين مورد نيز شكست خواهد خورد.

ارسال نظرات