خبرهای داغ:
مراسم عقد زوج دانشجو در جوار مزار شهدای گمنام در پارک جنگلی ارومیه با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، عصر امروز، ۱۳ تیر ماه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۳۷۷۷
|
۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت‌الاسلام‌ سیدمهدی قریشی در جشن ازدواج زوج دانشجو که در مزار شهدای گمنام در پارک جنگلی ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: از بزرگترین نعمت‌های خداوند برای کشور ما وجود مرقد مطهر حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) است و زیارت‌نامه حضرت معصومه(س) از طریق معصوم بوده و الفاظ آن قابل تامل است.

وی ادامه داد: روز ولادت حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت از بهترین روزها برای پیوند ازدواج و شروع زندگی است.

قریشی افزود: جوانان باید از مکتب شهدا درس گرفته و در مسیر آنان قدم برداشته و حرکت کنند و از جمله بهترین مراسم ازدواج در کنار مرقد مطهر شهدا بوده و نشان می دهد که جوانان از روش و منش شهدا تبعیت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: زن و مرد قبل از ازدواج به تنهایی برای زندگی خود تصمیم می‌گرفتند، ولی پس از ازدواج این تصمیم‌گیری باید بین هر دو باشد، انسان زندگی خود را هرگونه مدیریت کند به‌همان صورت پیش خواهد رفت.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تصریح کرد: ما در زندگی همه انسان معمولی بوده و معصوم نیستیم و زن و مرد پس از ازدواج حتما اختلافاتی خواهند داشت، ولی لازم است که زندگی خود را به امامان معصوم نزدیک و شبیه کرده و هرجا که سخن زن و مرد در زندگی موجب اختلاف شد، باید به سخنان خداوند متعال روی بیاورند، چراکه در این صورت اختلافات حل خواهد شد.

وی تاکید کرد: هرچه زن و مرد نسبت به والدین خود احترام و ارزش بیشتری قائل باشند، موفق‌تر و سعادتمندتر خواهند بود و والدین نیز نباید فرزندان خود را پس از ازدواج در مخمصه قرار دهند و به‌صورت منطقی در اختلافات فرزندان خود دخالت کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات