معاون ورزش وجوانان استان مرکزی خبر داد

توانمندسازی و آموزش 1000 نفر در طرح «سرباز مهارت» استان مرکزی

معاون فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی از اجرای طرح سرباز مهارت در استان مرکزی خبر داد و گفت: در مرحله اول این طرح 1000 سرباز در موضوع کارآفرینی و مهارت های زندگی به مدت 80 ساعت آموزش دیدند.
کد خبر: ۹۱۵۳۷۵۶
|
۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مرتضی امیدی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی گفت: طرح سرباز مهارت در استان مرکزی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، جهاد دانشگاهی، مرکز آموزش مالک اشتر، سپاه روح الله استان و نیروی انتظامی در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: در اجرای طرح سرباز مهارت، آموزش هایی نظیر مهارت های زندگی، کارآفرینی، اشتغال زایی به سربازان و متقاضیان آموزش داده می شود.

امیدی ادامه داد: این آموزش‌ها بر مبنای علمی برای توسعه اشتغال و استارتاپ‌ها، در حوزه اجتماعی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و آگاهی بخشی به قشر جوان ما که در حال انجام خدمت سربازی است ارائه می شود.

معاون فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی در پایان گفت: در مرحله اول این طرح 1000 سرباز در موضوع کارآفرینی و مهارت های زندگی به مدت 80 ساعت آموزش دیدند و در همین راستا یک دوره آموزشی برای 70 نفر از سربازان وظیفه در پادگان آموزشی مالک اشتر اراک در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار