معاون هماهنگی امور اقتصادی و ‌‌توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و ‌‌توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: با فاصله گرفتن از تفکرات طایفه ای می توان مشکلات موجود را حل کرد.
کد خبر: ۹۱۵۳۷۵۴
|
۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، رضا حسینی عصر امروز در هجدهمین جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی در فرمانداری میاندوآب با اشاره به موقعیت و فرصت‌های مناسب در این شهرستان، اظهار کرد: اگر در میاندوآب فضای کسب و کار را رونق داده و از تفکرات طایفه ای فاصله بگیریم؛ می‌توانیم مشکلات موجود را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه سیستمی طراحی شده است که می تواند نقاط ضعف را بررسی و مشخص کند، گفت: سرمایه گذاران از طریق پنجره واحد اقدام کنند تا در طی مراحل تسریع شود.

حسینی با اشاره به اهمیت توسعه صنایع پایین دست پتروشیمی، تصریح کرد: صنایع پایین دست پتروشیمی می تواند چند برابر خود پتروشیمی اشتغال‌زایی داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و ‌‌توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی افزود: صنایع پایین دست پتروشیمی یکی از کلیدی‌ترین موضوعات بوده و می‌تواند محور توسعه میاندوآب باشد.

وی افزود: آمادگی برای ایجاد شهرک اختصاصی توسط بخش خصوصی وجود دارد و در تامین امکانات یاری کرده و از سرمایه گذاران حمایت می‌کنیم.

حسینی با اشاره به برگزاری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در استان ۱۰ و ۱۱ مهر ماه، گفت: میاندوآبی‌های مقیم داخل و خارج کشور را شناسایی کرده و از آنها برای سرمایه گذاری حمایت می‌کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و ‌‌توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: آمادگی اعطای مجوز ۲ واحد دامداری صنعتی و ۲ واحد صنایع تبدیلی مانند خشکبار و… در قالب زنجیره با توجه به ظرفیت‌های این شهرستان را داریم.

انتهای پیام

ارسال نظرات