فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اشتهارد در گفتگو با «بسیج»؛
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اشتهارد گفت : رعایت حجاب و عفاف آرامش روحی و اجتماعی را برای جامعه به‌دنبال دارد.
کد خبر: ۹۱۵۳۷۴۸
|
۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرگرد پاسدار مصطفی ترابی فرمانده ناحیه اشتهارد در گفتگو با خبرگزاری بسیج به مناسبت هفته عفاف و حجاب اظهار داشت : عفاف و حجاب یکی از مهمترین ارکان سبک زندگی اسلامی است و توجه خانواده ها به این مقوله می‌تواند بسیاری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی را برطرف کند.

رعایت حجاب و عفاف آرامش روحی و اجتماعی را برای جامعه به‌دنبال دارد

وی با بیان اینکه حجاب از اشاعه فحشا و فساد در جامعه جلوگیری می‌کند، افزود: رعایت حجاب و عفاف آرامش روحی و اجتماعی را برای جامعه به‌دنبال دارد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اشتهارد تصریح کرد: برای دستیابی به زندگی بدون استرس، دغدغه و اضطراب انسان خود را مزین به حجاب و عفت می‌کند که این مسئله تا حد قابل توجهی از بار نگرانی‌های دینی و فردی انسان می‌کاهد و زمینه قرارگیری در معرض آزاد و اذیت دیگران را به حدقال می‌رساند.

 با اشاره به درمان امراض اجتماعی در جامعه به وسیله حفظ حجاب و عفت گفت: میتوان عقده‌های ایجاد شده در جامعه امروزی را با گرایش به آموزه‌های دینی و اخلاقی قرآن در رابطه با حفظ حجاب و عفیفه بودن کاهش داده و در راستای ساختن جامعه‌ای آرمانی و عاری از هرگونه هرزگی و لودگی تلاش کرد.

سرگرد پاسدار ترابی در بیان برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در شهرستان اشتهارد عنوان کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های اجرایی در سطح شهرستان، برگزاری اجتماع بزرگ عفاف و حجاب و صیانت از حریم خانواده با حضور اقشار مختلف مردم و بسیجیان در تاریخ ۲۰ تیرماه راس ساعت ۱۸ عصر در پارک شهدا شهرستان است.

ارسال نظرات