خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان:

فروپاشی بنیان خانواده طرح پیچده دشمنان/ به حجاب و عفاف نگاه سیاسی نشود

مصطفی پور با بیان اینکه به موضوع حجاب و عفاف در جامعه نگاه حزبی و سیاسی نشود گفت: فروپاشی بنیان خانواده اصیل ایرانی یکی از طرح های پیچده دشمنان انقلاب است.
کد خبر: ۹۱۵۳۷۴۷
|
۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱

به گزارش ستاد عفاف و حجاب بسیج جامعه زنان، سرهنگ «حسین مصطفی پور»، امروز(شنبه، ۱۵ تیر) در نشست خبری به مناسبت هفته حجاب و عفاف در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: موضوع پاسداشت، استحکام و حفاظت خانواده در آموزه‌های دینی بیان شده است.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان بابیان اینکه انقلاب بر پایه اسلام بنا نهاده شده است گفت: توجه به خانواده و حجاب و عفاف اهم موضوعاتی است که دنبال می‌شود.

 

مصطفی پور اذعان کرد: تهاجمات فرهنگی و تمرکز بر نهاد خانواده از جمله مهمترین ترفندهای دشمنان در پیش‌برد اهدافشان است.

 

وی با تاکید بر اینکه زیربنای هر خانواده و جامعه اسلامی موضوع حجاب و عفاف و پاکدامنی است تصریح کرد: جایگاه زن در خانواده اصیل ایرانی جایگاه بس ارزشمندی است بدین سبب دشمنان با اجرای طرح‌های نوین درصددند تا نقش بانوان را در خانواده خدشه‌دار کنند.

 

مصطفی پور اضافه کرد: حفظ بنیان خانواده هرگز نباید فراموش شود نباید حجاب، عفاف و استحکام خانواده ساده گرفته شود چراکه هدف قرار دادن بنیان خانواده اسلامی یکی از طرح‌های بسیار پیچیده دشمنان است.

 

وی خاطرنشان کرد: نسل جوان، امروز مورد تهاجمات فرهنگی قرار گرفته و باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود، جوانان را با ترفندهای شوم دشمنان آشنا کرده و از شبهاتی که دارند، آگاه کنیم.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان به هفته حجاب و عفاف اشاره کرد و افزود: 15 تا 21 تیر هفته حجاب و عفاف نام‌گذاری شده و در این هفته در همه شهرستان‌های گیلان برنامه‌های متنوع فرهنگی، علمی و اجتماعی برگزار می‌شود.

 

مصطفی پور با بیان اینکه «میراث ایرانی، گرایش جهانی» شعار امسال هفته حجاب و عفاف است، تصریح کرد: تجلیل از زنان و دختران محجبه موفق، برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف و برپایی گردهمایی و مسابقات حجاب و عفاف، توزیع بسته‌های فرهنگی، پیاده روی خانواده با عنوان من خانواده ام را دوست دارم، اجتماع مردمی  ... از اهم برنامه‌های هفته حجاب و عفاف در گیلان است.

 

وی در ادامه به اجتماع مردمی اشاره و اذعان کرد: پنج شنبه(20 تیر) ساعت 5 عصر در پیاده راه فرهنگی رشت اجتماع بزرگ مردمی حجاب و عفاف برگزار می‌شود.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان به فضای مجازی و بهره‌گیری از این ترفند توسط دشمنان و غافلان داخلی پرداخت و افزود: دشمنان بر بهره‌گیری از عوامل داخلی برنامه‌ریزی دقیق کرده‌اند در این راستا ارگان‌های دولتی و دستگاه‌های ذیربط به‌دور از نگاه سیاسی و حزبی بایستی به موضوع حجاب و عفاف توجه کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه در مورد حجاب و عفاف باید مطالبه همگانی ایجاد شود گفت: در بحث حجاب و عفاف فقط بانوان مورد توجه نبوده بلکه آقایان بیش از بانوان مورد توجه قرار دارند.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان به وضعیت پوشش و عرضه البسه اشاره و خاطرنشان کرد: هزینه چادر برای یک بانوی محجبه بسیار سنگین است این یکی از مطالباتی است که باید مسئولان ذی‌ربط توجه کرده و در حل این‌معضل اجتماعی بکوشند.

ارسال نظرات