خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه حفظ شأن اجتماع و عفو عمومی وظیفه همگان است‌، گفت: گردهمایی بزرگ “مدافعان حریم خانواده” در ۲۳ نقطه استان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۵۳۷۴۵
|
۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶

به گزارش ستاد عفاف و حجاب بسیج جامعه زنان، مینا کرم‌بیجاری در نشست خبری به مناسبت بزرگداشت هفته عفاف و حجاب با بیان اینکه موضوع عفاف و حجاب یک موضوع محوری است و از اهمیت ویژه ای برخوردار است اظهار کرد: جریان فرهنگ کفر جهانی دچار حساسیت شدیدی بر موضوع حجاب شده است.

وی با تاکید بر پایه ریزی کشور اسلامی با قوانینی چون حجاب افزود: بر خلاف اینکه دنیا حیا را عیب میداند اما اسلام آن را از ارکان اصلی خود میداند.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه اگر زنان خود را دوست داشته باشند می دانند حیا یک بینش عمیق و حجاب یک رفتار است گفت: زن ذاتا عفیف خلق شده و بی حجابی یک رفتار عارض شده به او است.

کرم بیجاری عفاف را نوعی حالت درونی خواند که انسان را از گناه باز میدارد و ادامه داد: گرانبهاترین گوهر زنان عفاف و حجاب است که تنها مسئله فرهنگی و دینی طلقی نمی شود بلکه یک قانون است و اگر اجرا نشود فرد مجرم‌ محسوب می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: امیداریم که سیاسیون حجاب را تکلیف الهی خود بدانند و این را در جهت منافع خود به بازی نگیرند.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان بی حجابی مخالف حقوق شهروندی و کشف حجاب را بی احترامی به تمام افراد جامعه دانست و افزود: امروز حفظ شأن اجتماع و عفو عمومی وظیفه همگان است‌.

کرم بیجاری با تاکید بر اینکه امروز عفاف و حجاب خاکریز ما تلقی می شود بیان کرد: تهیه محتوا و ارائه خوراک فرهنگی، حمایت دولتمردان، توجه به عفاف آقایان و انتقال مفاهیم حجاب از طریق سینما، تئاتر با حضور هنرمندان، ورزشکاران و … از جمله کارها در جهت دفاع از خاکریز حجاب محسوب می شود.

وی در ادامه افزود: گردهمایی بزرگ “مدافعان حریم خانواده” در ۲۳ نقطه استان انجام می گیرد و همچنین افتتاح فروشگاه دائمی حجاب در پل عراق رشت، تجلیل از دختران به سن تکلیف رسیده و چادر اولی ها، راه اندازی غرفه رسانه ای برای مصاحبه با مردم در رابطه با مطالبات مردمی درباره حجاب، تجلیل از ۲بانوی محجبه در نماز جمعه و دعوت از بانوی محجبه “جناتی” عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان برای سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه نیز در این هفته انجام‌می شود.

ارسال نظرات