خبرهای داغ:
یکی از هادیان سیاسی گفت: امروز در فتنه 98 قرار داریم که فشار اقتصادی است و لازمه مقابله با آن بصیرت مردم است که با بصیرت‌افزایی می‌توانیم این فتنه را در نطفه خاموش کنیم.
کد خبر: ۹۱۵۳۷۴۰
|
۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷

لازمه مقابله با فتنه امروز دشمن بصیرت‌افزایی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، صادق نظری در جمع بسیجیان پایگاه فدک حوزه حضرت زهرا(س) همدان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت اظهار داشت: 6 تیر تا 12 تیر ماه به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه 6 تیر ماه مصادف با روز انفجار در نماز جمعه و جانبازی امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) است، گفت: 7 تیر ماه نیز سالروز شهادت آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یاران او در دفتر نخست وزیری بود.

این هادی سیاسی با اشاره به 12 تیر ماه و حمله آمریکای جنایتکار به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران در سال 67 عنوان کرد: آمریکا بعد از این حمله ددمنشانه نه تنها یک عذرخواهی هم از ملت ایران نکرد بلکه به عاملان آن مدال افتخار دادند.

وی گفت: از دیگر جنایات آمریکا در 12 تیر ماه به شهادت رساندن آیت الله صدوقی در محراب نماز جمعه یزد است؛ اما با وجود این همه جنایات آمریکا قائل بر این است که حقوق بشر باید در جامعه بشری رعایت شود و مردم حقوق بشر را رعایت کنند.

نظری با اشاره به کتابی با عنوان «آمریکا و براندازی جمهوری اسلامی ایران» به نویسندگی دکتر غضنفری عنوان کرد: در این کتاب راز موفقیت ایران، مردمان ایران بیان شده است.

وی با اشاره به انواع فتنه‌های دشمنان در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی تصریح کرد: از سال 1357 که انقلاب پیروز شده هر 10 سال یک فتنه داشته است.

این هادی سیاسی با بیان اینکه بعد از انقلاب اسلامی اولین اقدام دشمنان آغاز جنگ تحمیلی بود، افزود: دشمنان همچنان در حال فعالیت هستند که از فتنه‌های آنان در سال‌های اخیر فتنه کوی دانشگاه در سال 78 و فتنه جنبش سبز در سال 88 بود.

وی ادامه داد: امروز نیز در فتنه 98 قرار داریم که فشار اقتصادی است و لازمه مقابله با آن بصیرت مردم است که با بصیرت‌افزایی می‌توانیم این فتنه را در نطفه خاموش کنیم.

نظری عنوان کرد: این فتنه نیز به دست استکبار رقم می‌خورد که می‌خواهد در قالب حقوق بشر آمریکایی این کار را انجام  دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات