جشن «عروسک با حجاب من» با هدف فرهنگ ترویج حجاب در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۳۷۳۴
|
۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،جشن «عروسک با حجاب من» با هدف فرهنگ ترویج حجاب در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه برگزار شد.

مرضیه بخشنده، فرمانده حوزه بسیج خواهران شهر زیراب،هدف از برگزاری مراسم عروسک با حجاب من را توجه به فرهنگ حجاب در قالب بازی‌های کودکانه و اثرپذیری حجاب از سنین کودکی برشمرد و افزود: برخورد مداوم کودک با عروسک با حجاب در نگرش خود کودک تاثیر دارد و همچنین، برنامه‌های این چنینی و باحجاب کردن عروسک‌ها هم بر مادر و هم فرزند اثربخش است.

وی با بیان اینکه این مراسم دارای دو بخش مادر و کودک است، گفت: در بخش مادران، با حضور مشاور خانواده به بیان اثر حجاب در بنیان خانواده و تربیت دینی و اسلامی پرداخته می‌شود و در بخش کودکان نیز، به کودکانی که عروسک با حجاب خود را در برنامه شرکت داده‌اند هدیه داده می‌شود ضمن اینکه، به پنج کودکی که عروسکش بهترین حجاب را داشته هدیه ویژه تعلق می‌گیرد.

بخشنده در گفت و گو با مهر، با اشاره به هفته عفاف و حجاب، از برگزاری غرفه‌های عفاف و حجاب در حاشیه این مراسم خبر داد و افزود: این غرفه‌ها شامل ایستگاه نقاشی با موضوع عفاف و حجاب، میز کتاب‌خوانی و فروش کتاب در این حوزه، پوشاک حجاب، غرفه پاسخگویی به سوالات شرعی، ایستگاه صلواتی و غرفه چکاب فشار خون است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها