خبرهای داغ:
مراسم افتتاحیه طرح جوانه‌های صالحین پایگاه بسیج مسجد اعظم کبودراهنگ با حضور امام جمعه شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۳۷۲۴
|
۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳

طرح جوانه‌های صالحین در پایگاه بسیج مسجد اعظم کبودراهنگ افتتاح شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، مراسم افتتاحیه طرح جوانه‌های صالحین پایگاه مقاومت بسیج برادر و خواهر مسجد اعظم کبودراهنگ با حضور امام جمعه و برخی مسئولین شهرستان برگزار شد.

جانشین پایگاه مقاومت بسیج شهید «باهنر» مسجد اعظم در این مراسم به ارائه گزارشی از برنامه‌های اجرا شده در طرح صالحین سال گذشته پایگاه و برنامه‌های پیش‌بینی شده برای سال جاری پرداخت و بعد از آن کلیپی کوتاه از برنامه‌های اجرا شده در سال گذشته پخش شد.

در ادامه گروه سرود «خورشید آل یاسین» این پایگاه به اجرای سرودی با عنوان «پهلو شکسته راه ولایت» پرداخت.

حجت الاسلام محمدی مسئول معاونت تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کبودراهنگ نیز در سخنانی خواستار اهتمام جدی فراگیران این طرح در استفاده بهینه از کلاس‌ها و آموزش‌های پیش‌بینی شده، شد.

اجرای نمایش «اندر احوالات این روزهای ترامپ...» برنامه بعدی این مراسم بود که با موضوع واکنش ترامپ به ماجرای پهپاد جاسوسی که اخیرا توسط سپاه پاسداران منهدم شد به نمایش درآمد.

در پایان حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان کبودراهنگ ضمن تقدیر از اقدامات تربیتی و فرهنگی خودجوش پایگاه‌های مقاومت و مساجد، بر ضرورت حفظ ارزش‌های اسلامی از جمله حجاب تاکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات