توسط هادی سیاسی مدرسه علمیه الزهرا(س) تبیین شد:
به مناسبت گرامیداشت شهدای هفتم تیر نشستی با محوریت« جنایات آمریکا در جمهوری اسلامی ایران» با سخنرانی زهرا صادقیان بافقی هادی سیاسی در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه الزهرا(س) برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۳۷۱۹
|
۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، در این نشست زهرا صادقیان بافقی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر گفت: از جمله جنایات آمریکا در خاک جمهوری اسلامی ایران حمایت از گروهک تروریستی ریگی در مسجد جامع زاهدان، تهاجم نظامی به ناوچه سهند، تهاجم نظامی جنگنده های آمریکا به سکوی نفتی ساسان و ... می باشد.
وی افزود: حمایت از منافقین در دفتر حزب، کشتار حجاج و ماجرای طبس از دیگر جنایات آمریکا بوده که اثرات مخربی برخلاف حقوق بشر در بر داشته است.
صادقیان بافقی با اشاره به ماجرای کودتای 28 مرداد گفت: ما ایرانی های تاکنون در آمریکا کودتا نکرده ایم و این شیطان بزرگ را تحریم ننموده ایم و به هیچ هواپیمای مسافربری آمریکایی حمله نکرده ایم ولی همیشه با ایمان و درایت خدا با ما بوده و شاهد شکست هیمنه پوشالی آمریکایی ها در صحرای طبس و در میدان سیاست بوده ایم.
این هادی سیاسی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران برخلاف دولت آمریکا همواره پایبند به حقوق بشر بوده است و به هیچ کشوری تجاوز نظامی نداشته و حفظ ارزشها و جان انسان ها را در اولویت حقوق بشر بین الملل قرار داده است.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات