خبرهای داغ:

خدمت به مردم، اولویت اصلی سپاه و بسیج/اجرای اردو‌های جهادی با جدیت

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود گفت: خدمت رسانی به مردم از اولویت‌های سپاه و بسیج است که با مشارکت خود مردم در عرصه‌های مختلف در حال اجراست.
کد خبر: ۹۱۵۳۶۹۱
|
۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷
خدمت به مردم، اولویت اصلی سپاه و بسیج/اجرای اردو‌های جهادی با جدیتحسین ابوذری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به تحویل ۵۸ سرویس جهیزیه به نوعروسان نیازمند در شهرستان شاهرود اظهار کرد: در طرح در قالب خودیاری خود خانواده‌ها و کمک قرارگاه پیشرفت و آبادانی و بسیج سازندگی اجرا شده است.
وی افزود: در این مرحله با خودیاری ۴۰ میلیون ریالی خانواده‌ها کالا‌های اساسی مورد نیاز یک زندگی مشترک به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال از درب کارخانه و ۲۰۰ میلیون ریال در بازار برای این نوعروسان تهیه و تحویل شده است.
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه این طرح همچنان ادامه خواهد داشت گفت: تلاش ما این است که بتوانیم نوعروسان نیازمند دیگری را نیز تحت پوشش این طرح قرار دهیم.
وی با اشاره به اردو‌های جهادی در طول تابستان توسط حوزه‌ها و اقشار بسیج افزود: در طول تابستان با حضور بسیجیان از اقشار مختلف بسیج فعالیت‌های مختلفی را در عرصه‌های سازندگی، عمرانی، علمی و آموزشی، فرهنگی و ورزشی و مهارتی برای محلات و روستا‌های آسیب پذیر سطح شهرستان در حال اجرا داریم.
ابوذری با تاکید بر مشارکت مردم در تمام طرح‌های بسیج سازندگی اظهار کرد: در تمام طرح‌های اجرایی بسیج سازندگی مردم مستقیم و غیرمستقیم دخیل هستند و این سبب دوام و قوام فعالیت هاست.
وی با اشاره به ایجاد صندوق‌های قرض الحسنه بسیج در سطح پایگاه‌های بسیج گفت: در سال ۱۳۹۸، در سطح پایگاه‌های بسیج ۹۵ صندوق قرض الحسنه ایجاد خواهیم کرد که تاکنون نیمی از آن محقق شده و این صندوق‌ها با مشارکت خود مردم و معتمدین محله برای ایجاد اشتغالزایی در سطح محلات توسط خود افراد محله در قالب بنگاه‌های زودبازده اقتصادی شکل خواهد گرفت.
مسئول بسیج سازندگی سپاه شاهرود با اشاره به سال رونق تولید و حمایت از آن گفت: تمام فعالیت‌های بسیج سازندگی با تاکید بر موضوع تولید رونق ملی و حمایت از کالا‌های ایرانی اجرا می‌شود و در این مسیر تلاش داریم منویات رهبر انقلاب را تحقق بخشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها