فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه:

پدیده بدحجابی محصول اتاق فکر دشمن است/ تدارک 120 برنامه محوری در هفته عفاف و حجاب سوادکوه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه پدیده بدحجابی محصول اتاق فکر دشمن  دانست و بیان کرد:این معضل اجتماعی می‌تواند سلامت و امنیت روانی جامعه را تهدید کرده و آن را به خطر بیندازد.
کد خبر: ۹۱۵۳۶۶۳
|
۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سیدموسی حسین‌نژاد ضمن تبریک ایام دهه کرامت که همزمان شده با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب طی گفتگویی از اجرای  بیش از 120 برنامه فرهنگی عفاف و حجاب در سطح رده های مقاومت خبر داد و اضافه کرد: برگزاری اجتماع بزرگ حافظان حریم خانواد، تشکیل کمپین بهترین نوع حجاب، نشست سبک زندگی عفیفانه، مسابقات ورزشی، کارگاه آموزشی مادران و دختران و دیدار با مادران و همسران گرانقدر شهداء اسوه‌های صبر، استقامت و عفاف و حجاب از مهم ترین برنامه ها هستند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه در ادامه با اشاره به سرمایه گذاری دشمن در تقابل با انقلاب اسلامی اظهار کرد: سرمایه‌گذاری دشمن در تخریب اخلاق و معنویت یکی از محورهای دشمنان انقلاب و اسلام است که باید برای تقابل آن راهکارهایی اندیشیده  شود.

وی اضافه کرد:دشمن همواره برای سست کردن اعتقادات و ارزش‌های ملت ‌، از مسیر اخلاق ورود می‌کند و به تخریب اخلاق و سست کردن بنیان‌های ارزشی می‌پردازد ، یکی از آن بنیان‌های برجسته ، عفاف و حجاب است.

فرمانده سپاه سوادکوه معضل بدحجابی محصول اتاق فکر دشمن  دانست و بیان کرد:این معضل اجتماعی می‌تواند سلامت و امنیت روانی جامعه را تهدید کرده و آن را به خطر بیندازد.

حسین نژاد با تصریح براین مطلب که حجاب  امری مهم و اعتقادی  است و به عنوان یک اصل در کشور نهادینه شده که ریشه در آیات و روایات دارد خاطرنشان کرد:هر کس حجاب را رعایت نکند، به باورها و اعتقادات مردم اهانت کرده است.

وی با تاکیدبراینکه در قانون نظام اسلامی حجاب به عنوان حقی از حقوق اجتماعی لحاظ شده است، اظهار کرد: کسانی که حجاب را رعایت نمی‌کنند، در اصل به حقوق اجتماعی بخش عظیمی از جامعه که به این اصل احترام گذاشته اند، اهانت کرده اند .

این مقام مسئول در سپاه شهرستان سوادکوه در گفتگو با بلاغ، با بیان اینکه مردم از کم توجهی مسئولان در عرصه خطیر جهاد فرهنگی در مبارزه با بدحجابی گله‌مند هستند  خواستار شد که  هرچه سریعتر طرح جامع عفاف و حجاب را در جامعه اجرا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار