خبرهای داغ:
رییس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان خبر داد
رییس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از اعزام روزانه افزون بر یکصد دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی باری به بندر امام خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۳۶۴۲
|
۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶

اعزام روزانه 100 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی باری از همدان به بندر امام(ره)جمشید عظیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: با توجه به دپوی بیش از 3 میلیون تن کالاهای اساسی از جمله ذرت، دان مرغی، جو، سویا، شکر و کنجاله در بندر امام(ره) و نیاز مبرم به حمل آنها و توزیع در سطح کشور و فراخوان سازمان راهداری برای اعزام ناوگان‌های فعال هر استان به بندر مذکور، این استان نیز در همین راستا اقدام به اطلاع‌رسانی و اعزام ناوگان‌های حائز شرایط کرده است.

وی با قدردانی از تمامی شرکت‌های حمل و نقل کالای استان و رانندگان زیرپوشش که در انجام این امر اداره کل را یاری کردند، افزود: به منظور تشویق رانندگان مشوق‌هایی برای آنان در نظر گرفته شده است که با مراجعه به پایانه بندر و دریافت بارنامه از مبدأ پایانه مذکور می‌توانند از این مزایا استفاده کنند.

رییس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از اعزام روزانه افزون بر یکصد دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی باری به بندر امام خبر داد و یادآور شد: شرکت‌هایی که در زمینه اعزام ناوگان های ملکی و زیرپوشش به بندر امام(ره) همکاری نکرده‌اند، شناسایی و برابر مقررات با آنها در کمیسیون تخلفات برخورد قانونی انجام می‌شود.

وی از همکاری مدیرکل، معاونان و رییس حراست در پشتیبانی و حمایت کامل از اقدامات انجام شده در این زمینه و سایر همکاران اداره حمل و نقل کالا که حضوری مستمر در بندر امام(ره) با توجه به شرایط سخت آب و هوایی و گرمای بیش از 60 درجه داشته‌اند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات