رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پلدختر با بیان اینکه پل روستای کلات زیودار که راه ارتباطی ۵روستا را شامل می‌شود در حال بازسازی است، گفت: ۴۰کیلومتر از راه‌های روستایی این شهرستان نیاز به روکش آسفالت دارد.
کد خبر: ۹۱۵۳۶۴۱
|
۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳

به گزارش سرویس بسیج مهندسین عمران و معماری  خبرگزاری بسیج ، روح‌‌الله شریف‌زاده اظهار داشت: بر اثر سیلاب ویرانگر 12فروردین کل راه‌های ارتباطی این شهرستان مسدود شد که عوامل راهداری لرستان بلافاصله بازگشایی راه‌های اصلی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه هشت دهنه پل ارتباطی بزرگ که بر روی رودخانه کشکان بود براثر سیلاب تخریب شد، افزود: با تلاش عوامل اداره راهداری پل چم شهران، زیودار، چم‌مهر و بابازید وصل شدند که با بهره‌برداری پل بابازید راه ارتباطی غرب به جنوب بازگشایی شد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پلدختر با اشاره به اینکه راه ارتباطی 90 روستا بر اثر سیلاب مسدود شد، عنوان کرد: با کمک پنج استان معین طی مدت 40روز راه دسترسی پلدختر به خرم‌آباد که در بیش از20نقطه قطع شده‌بود وصل شد و در حال حاضر هم منتظر ابلاغ اعتبار برای شروع ساخت هستیم.

وی بیان کرد: راه ارتباطی تمام روستاهای پلدختر هم‌اکنون وصل ولی راه‌های ارتباطی مشکلات اساسی دارند که باید برطرف شود، پل کلات زیودار هم در حال ساخت و اجراست البته راه ارتباطی پنج روستای کلات زیودار از پل زیودار وصل است که تاکنون حدود 60درصد ساخت پل کلات هم انجام شده و مابقی آن هم در حال اجراست، حدود چهار متر ارتفاع پل را افزایش دادیم که به‌زودی نصب عرشه پل انجام می‌شود.

شریف‌زاده با بیان اینکه برای بازسازی پل بابازید حدود 2میلیاردونیم تومان هزینه شده‌است گفت: بازسازی پل‌های کیان‌آباد، تیمورآباد و طاق عباسعلی در دستور کار قرار گرفته و در حال مذاکره با چند پیمانکار برای ساخت آنها هستیم.

وی تصریح کرد: 40کیلومتر از محورهای روستایی پلدختر بر اثر سیلاب تخریب شدند و نیاز به روکش آسفالت دارند که درخواست روکش آسفالت برای محورهای اصلی و روستایی داده شده، اداره راهداری چند روز است که کار جاده پلدختر به خرم‌آباد را تا روستای ملاوی انجام داده و جاده آماده اصلاح و روکش آسفالت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات