فرمانده حوزه مقاومت بسیج بازنه شازند خبرداد:

هدف ازبرگزاری اردوها ارتقاء روحیه دینی و بهبود وضعیت جسمانی نسل جوان است

پاسداراسماعیل نوشادی گفت:این اردو را کوهنوردی، طبیعت گردی، آموزش شنا، تشکیل جلسات مباحثه گروهی با موضوعات فرهنگی و برگزاری برنامه‌های ورزشی و فرهنگی متنوع عنوان کرد که با هدف ارتقاء روحیه دینی و بهبود وضعیت جسمانی نسل جوان و بسیجیان برگزار می شود
کد خبر: ۹۱۵۳۶۲۸
|
۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷

اردوی فرهنگی،ورزشی در مناطق روستایی شهرستان شازند برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شازند؛ پاسداراسماعیل نوشادی فرمانده حوزه مقاومت بسیج بازنه ازبرگزاری روزهای فرهنگی وتفریحی مناطق روستایی خبرداد گفت: با اشاره به اینکه انسان مسلمان، هم به جسم قوى نيازمند است و هم به روحى قوى، گفت: جسم قوى براى خدمت به دين و جامعه انسانى و اسلامى و روح قوى براى غلبه بر شيطان و هواى نفسانى و اطاعت از فرامين الهى.

 فرمانده حوزه مقاومت بازنه اظهارکرد: در این اردو  با اجتماع جوانان جهادگر و انجام برنامه‌های مختلف فرهنگی-ورزشی در قالب گروه بندی و کار تشکیلاتی در مجموعه های ورزشی و به خصوص در بستر طبیعت شرایط را برای رشد و ارتقاء جسم و روح افراد محیا كند.

 وی از جمله برنامه های این اردو را کوهنوردی، طبیعت گردی، آموزش شنا، تشکیل جلسات مباحثه گروهی با موضوعات فرهنگی و برگزاری برنامه‌های ورزشی و فرهنگی متنوع عنوان کرد که با هدف ارتقاء روحیه دینی و بهبود وضعیت جسمانی نسل جوان و بسیجیان برگزار می شود.

 نوشادی با بیان اینکه تلاش داریم برای جوانان و نوجوانان محیطی سالم و با نشاط فراهم کنیم اظهار کرد: از این طریق ضمن کمک به کاهش آسیب‌های احتمالی، شاهد ارتقای روحیه همبستگی و جهادی بسیجیان خواهیم بود.
 

 فرمانده حوزه مقاومت بازنه ادامه داد: ازاين رو، اسلام در كنار توجه به روح آدمى، به آمادگى جسمانى نيز توجه نموده است و ازاين رو، شاهد تأكيداتى نسبت به ورزش هايى از جمله شنا، سواركارى، تيراندازى و... هستیم؛ این حوزه در نظر دارد با توجه به برنامه های بسیج جامعه پزشکی سپاه شازند با اجرای این اردوها گامی موثر در جهت پیشکیری از بروز برخی بیماری ها همچون فشار خون بالا، چربی خون و .... بردارد.

 وی خاطرنشان کرد: اردوهای فرهنگی-ورزشی به صورت مستمر در فواصل زمانی معین از سوی حوزه های مقاومت بسیج شهرستان شازند انجام می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار