سپاه ناحیه امام رضا (ع ) شهرستان فردیس به مناسبت میلاد باسعادت حضرت معصومه (س ) و دهه کرامت ۳۳ برنامه متنوع فرهنگی ،ورزشی و اجتماعی را به اجرا درآورد.
کد خبر: ۹۱۵۳۶۱۵
|
۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ احسان علیزاده فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) فردیس در نشست حجاب و عفاف فردیس گفت: این برنامه‌ها شامل تجمع بزرگ حمایت از حریم خانواده، پیاده روی بانوان همراه با جشن، ویژه نامه دختران آفتاب، تجلیل از دختران نمونه، توزیع بسته غذا بین نیازمندان، جشن میلاد حضرت معصومه (س)، جشن روز دختر، مسابقه ورزشی، ویژه برنامه تجمع عفاف و حجاب و اردوی تفریحی حلقه های صالحین دختران است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۲۰ دستگاه اداری در این شهرستان کارفرهنگی انجام می‌دهند، عنوان کرد: با این حال اشکالاتیبه چشم می خورد که باید نسبت به رفع آنها اقدام شود.

علیزاده گفت: یکی از ایراداتی که دختران کمتر به سمت حجاب برتر می‌روند این است که در این زمینه احساس تنهایی یا تمسخر از بعضی‌ها می‌کنند.

مسئول امنیت اخلاقی و پلیس عمومی شهرستان فردیس نیز گفت: روزانه ۱۰۰ مورد ثبت تخلف بدپوششی سرنشین خودروها از طریق کاربران به صورت نامحسوس اعلام می‌شود.

سهراب خان محمدی افزود: ثبت در سامانه در مرحله اول در زمان ۱۵ تا ۵۰ ثانیه برای صاحب خودرو درقالب تذکر پیامک ارسال می‌شود که در مرحله دوم باید به امنیت اخلاقی مراجعه کنند و در مرحله سوم خودرو به مدت ۱۵ تا ۲۱ روز در پارکینگ توقیف می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها