مسابقات تیراندازی با حضور ۲۰ خبرنگار در میدان تیر تیپ ۴۸ سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۳۵۶۱
|
۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یاسوج مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد درحاشیه مسابقات تیراندازی ویژه خبرنگاران رسانه های مکتوب ، مجازی و رادیو و تلویزیونی استان  گفت: سپاه فتح با هدف اطلاع رسانی خدمات این نهاد، به صورت ماهانه با رسانه های محلی استان جلسات خبری برگزار می کند.
سرهنگ مهدی حیدری از برگزاری دوره خبرنگاری بحران از سوی این معاونت خبرداد و افزود: مسابقه تیراندازی با هدف ایجاد آمادگی دفاعیِ خبرنگاران رسانه های محلی استان برگزار شد.
حیدری ارتقای ظرفیت‌های آموزشی را از محورهای اجرای این دورها عنوان کرد.
وی با اشاره به سلسله نشست‌های تعاملی و تخصصی با اصحاب رسانه، تصریح کرد: تعامل با اصحاب رسانه‌ها و برگزاری برنامه‌های متعدد آموزشی و ارتقایی محور فعالیت‌ها قرار دارد.
حیدری گفت: همچنین برگزاری برنامه‌های فرهنگی در بخش‌های مختلف با محوریت رسانه‌ها عملیاتی می‌شود.
معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح ادامه داد: در این دوره از مسابقات امین دانشگر خبرنگار باشگاه خبرنگاران بسیج  رتبه اول واسحاق باقرزاده  و مهدی مرادی خبرنگار خبرگزاری بسیج و خبرگزاری تابناک به صورت مشترک رتبه دوم  در رده آقایان را کسب کردند  و همچنین   مینو آریانفر خبرنگار روزنامه فرصت امروز و مریم قربانی خبرنگار روزنامه ابتکار جنوب در رده بانوان مقام‌های اول و دوم را کسب کردند.
ارسال نظرات